مهران رجبی و صبا سلیمانی، دختر زنده‌یاد علی سلیمانی به جمع بازیگران سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده پیوستند.

دو بازیگر جدید جلوی دوربین «خوشنام» رفتند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، تصویربرداری «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده در تهران ادامه دارد و به تازگی مهران رجبی و صبا سلیمانی به تیم بازیگران این سریال پیوسته‌اند.

سریال «خوشنام» ویژه‌ ماه مبارک رمضانِ شبکه یک، روزهای پایانی تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.

علیرضا نجف‌زاده، کارگردان سریال «خوشنام» به تهیه‌کنندگی احمد زالی درباره این سریال گفت: «ما از دوم فروردین در یک باشگاه سوارکاری در تهران مشغول به کار شدیم و بسیار سخت و پُرفشار در حال فعالیت هستیم و ایام نوروز نیز گروه در کنار همدیگر هستند. بارندگی‌های اخیر تا حدودی شرایط را برای کار کردن سخت کرده است اما با تمام انرژی به فعالیت ادامه می‌دهیم و همزمان کارِ پس‌تولید، مونتاژ، صداگذاری، موسیقی و تیتراژ در حال انجام است و تقریبا همه قسمت‌ها کامل شده است و به مرور درحال جمع‌آوری و بستن قسمت‌های سریال هستیم. تمام تلاش ما این است تا در بهترین زمان سریال را به آنتن برسانیم و از کیفیت غافل نشویم.»

او ادامه داد: «در سکانس باشگاه سوارکاری هومن حاجی‌عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، امیر غفارمنش، علیرضا درویش، امیر کربلایی‌زاده و سیاوش چراغی‌پور بازی خواهند داشت و در ادامه مهران رجبی و صبا سلیمانی، دختر زنده‌یاد علی سلیمانی نیز به جمع آن‌ها خواهند پیوست. بعد از اتمام مراحل، یک بازیگر دیگر به نام داوود حیدری نیز به جمع بازیگران اضافه خواهد شد و در پایان سکانس فینال را نیز در مشهد واقع در حرم مطهر امام رضا (ع) خواهیم گرفت.»

در خلاصه داستان این سریال که طرح و فیلمنامه ابتدایی آن توسط محسن کیایی نوشته شده و توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی شده، آمده است: «از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.» 

حمید لولایی، هومن حاجی‌عبدالهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش و نیلوفر رجایی‌فر با حضور رابعه مدنی، خسرو احمدی و اکبر سنگی گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند

مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوودنژاد، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل‌آقا، پروین ملکی، دلارام ترکی، محسن گودرزی و مجید اکبری دیگر بازیگران «خوشنام» هستند. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید