نجاتگران کوهستان در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح به محل حادثه اعزام شدند و نیروهای هلال‌احمر در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در روستای ده‌شیب مستقر شدند و با همراهی جمعی از اهالی بومی روستا به محل حادثه فرد مصدوم صعود کردند.

نجات جوان کرمانی گرفتار در ارتفاعات کوهپایه پس از ۹ ساعت

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جوان ۲۳ ساله کرمانی بعد از ۹ ساعت تلاش تیم امدادونجات پایگاه کوهستان کرمان از ارتفاعات صعب العبور روستای ده شیب کوهپایه،نجات یافت.

محمدامیرخانی گفت: طی تماس تلفنی مردمی با سامانه تلفنی ۱۱۲ مبنی بر مصدوم شدن جوان ۲۳ ساله در ارتفاعات کوهستانی در روستای ده شیب کوهپایه در شهر کرمان، بدون فوت وقت تیم امدادونجات کوهستان کرمان به محل حادثه اعزام شد.

او می گوید: نجاتگران کوهستان در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح به محل حادثه اعزام شدند و نیروهای هلال احمر در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در روستای ده شیب مستقر شدند و با همراهی جمعی از اهالی بومی روستا به محل حادثه فرد مصدوم صعود کردند.

به گفته معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با توجه به صعب العبور بودن ارتفاعات و شرایط وزش شدید باد، نجاتگران تیم امدادونجات کوهستان کرمان در ساعت ۱۵ بعداز ظهر به مصدوم در ارتفاع بیش از ۳ هزار متر دسترسی پیدا کردند.

او به مصدومیت این جوان ۲۳ ساله در ناحیه پا اشاره کرد و گفت: امدادگران هلال احمر پس از اقدامات امداد وکمک‌های اولیه و آتل بندی مصدوم را در بسکت تثیبت و به دامنه کوه انتقال دادند.

امیرخانی می گوید: نجاتگران هلال احمر این جوان مصدوم را به عوامل اورژانس در دامنه کوه تحویل دادند.

به گفته او این عملیات از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه آغاز و در ساعت ۲۱ و ۵۰  دقیقه همان روز به پایان رسید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید