معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود از کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن ۱ تن دیگر بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شاهرود به میامی خبر داد.

واژگونی هولناک پراید در شاهرود / ۲ نفر کشته شدند

به گزارش سلام نو، محسن مزجی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۷ دقیقه امروز در جاده شاهرود بعد از پلیس راه و در فاصله ۴۰ کیلومتر به میامی به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه مسافران این خودرو از تهران به مشهد عازم بودند، ابراز داشت: آمبولانس اورژانس و کارشناسان اعزامی از پایگاه امداد جاده‌ای فرآش آباد در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵در محل حادثه برای امدادرسانی و تسریع در انجام اقدام‌های نخستین پزشکی لازم حاضر شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود اظهار داشت: ۲ نفر سر صحنه تصادف جان خود را از دست دادند و یک مصدوم حادثه نیز برای ادامه روند درمان توسط اورژانس جاده‌ای فرآش آباد به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۶۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می شود، یکی از پرترددترین راههای عبوری کشور است. براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام می شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید