فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن ستوان‌سوم منصور بزی ساکت، مامور نیروی انتظامی در تیراندازی اشرار مسلح کوردل در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

مامور نیروی انتظامی در ایرانشهر به شهادت رسید

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سردار احمد طاهری افزود: ساعت یک بامداد امروز در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری و تیراندازی در یک مراسم عروسی، در یکی از محلات ایرانشهر سریعا مأموران انتظامی شهرستان مذکور، به محل اعزام شدند.

وی افزود: بلافاصله پس از حضور مأموران در محل سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای به سمت مأموران تیراندازی و با استفاده از شلوغی محل و ترافیک ایجاده شده به سرعت از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اثر این تیراندازی ۲ نفر از مأموران انتظامی مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند، اما تلاش تیم پزشکی برای نجات جان ستوان‌سوم "منصور بزی ساکت" بی نتیجه ماند و این مأمور جان برکف انتظامی استان، بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی خاطر نشان کرد: حال مأمور انتظامی دیگری که در این درگیری مجروح شده بود مساعد و در بیمارستان تحت درمان است.

سردار طاهری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مامور جان برکف پلیس استان خاطرنشان کرد: بلافاصله با تلاش پلیس شهرستان ایرانشهر عاملان اصلی راه‌اندازی این نزاع شناسایی و تعدادی از آنان در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند و تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر اشرار مسلح متواری ادامه داشته که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید