رییس اورژانس استان یزد گفت: بامداد امروز در ساعت ۲ و ۱۱ دقیقه به اورژانس استان یزد گزارش حادثه گازگرفتگی اعلام شد.

مسمومیت ۴ نفر در چادرهای مسافرتی در یزد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم از یزد،‌ در ایام نوروز مسافرت‌ها در نقاط مختلف کشور هم افزایش پیدا می‌کند و هموطنانمان از نقاط مختلف برای گذراندن تعطیلات نوروز همراه با خانواده به سفر می‌روند.

بخشی از این مسافران در اقامتگاه‌های رسمی مانند هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و بخشی دیگر در منزل اقوامشان مستقر می‌شوند اما بخش دیگر مسافران که تعداد بسیار زیادی هم هستند برای اسکان خود و خانواده‌شان در سفر،‌ از چادرهای مسافرتی بهره می‌گیرند.

چادر مسافرتی هم به لحاظ هزینه و هم به لحاظ سهولت در استفاده برای بسیاری از افراد جذابیت خاصی دارد؛ ‌با این وجود متاسفانه برخی بی‌احتیاطی‌ها هست که سفر را به کام برخی استفاده کنندگان از چادر تلخ می‌کند.

یکی از این بی‌احتیاطی‌ها،‌ استفاده از وسایل گرمایشی نامناسب در چادرهای مسافرتی است که منجر به مسمومیت ناشی از گازگرفتگی می‌شود؛‌ موضوعی که روز پیش از نوروز در «اشکذر» رخ داد و ۵ نفر که سه کودک خردسال در میان آنها بودند در حادثه‌ای دچار گاز گرفتگی شدند.

متاسفانه شب گذشته هم این اتفاق در یزد رخ داد و به دلیل بی‌احتیاطی صورت گرفته از سوی خانواده‌ای مسافران نوروزی،‌ چهار نفر اعضای این خانواده دچار مسمومیت ناشی از گازگرفتگی شدند.

احمد دهقان رئیس اورژانس استان یزد در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد عنوان کرد: بامداد امروز در ساعت ۲ و ۱۱ دقیقه به اورژانس استان یزد گزارش حادثه گازگرفتگی اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در پارک غدیر واقع در بلوار پاکنژاد رخ داد عنوان کرد: متاسفانه در این حادثه چهار نفر دچار مسمومیت شدند و توسط آمبولانس اعزامی اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سفر برای همه افراد به ویژه در ایام نوروز از جذابیت و لذت خاصی برخوردار است و از آنجا که دو سال محدودیت‌های کرونایی مانع از سفر بسیاری افراد شده بود، ‌امسال مسافرت‌ها حال و هوای خاص دارند اما این مسافرت‌ها با کوچکترین بی‌احتیاطی چه در رانندگی و چه در مواردی همچون استفاده از وسایل گرمایشی نامناسب در چادرها با تلخی همراه می‌شوند.

این تلخی به راحتی و صرفا با کمی رعایت و دقت در مسافرت به صورت کامل پیشگیری می‌شود و در صورتی که رعایت لازم را داشته باشیم،‌ سفر ما می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین سفرها به حساب آید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید