فرماندار کرج گفت: امروز پنجشنبه چهارم فروردین و فردا جمعه بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع طوفان در کرج وجود دارد.

هشدار به مسافران نوروزی / در حاشیه جاده کرج - چالوس توقف نکنید

به گزارش سلام نو، غفور قاسم پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: توقف در حاشیه این جاده با احتمال حوادث مرگبار همراه است.

وی با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان بهاری از شهروندان و مسافران و گردشگران خواست از حضور در اماکن پرخطر و حادثه خیز خودداری کنند.

وی افزود: امروز پنجشنبه چهارم فروردین و فردا جمعه بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع طوفان در کرج وجود دارد و به این جهت شهروندان و گردشگران باید از حضور در نقاط پرخطر نظیر تابلوهای تبلیغاتی، مسیر رودخانه کرج، ساختمان های نیمه کاره و سایر نقاطی که طی سفر احتمال سقوط سنگ وجود دارد اجتناب کنند. 

قاسم پور با اشاره به استقرار پایگاه های امداد و نجات جاده ای در مسیر تردد گردشگران و مسافران گفت: آمار تصادفات جاده ای تا به کنون در سطح کشور بالا اعلام شده است و از هموطنان عزیز می‌خواهیم با احتیاط تردد کنند.

به دنبال اطلاعیه هواشناسی البرز مبنی بر ورود سامانه تند بارشی و سرد در روزهای چهارم و پنجم فروردین احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه در جاده ها، مراکز گردشگری نظیر پارک ها، مجاورت درختان، رودخانه ها دور از انتظار نیست.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید