برای کاهش وزن و خلاص شدن از چربی‌های شکمی از ترکیب ماست و بذر کتان استفاده کنید.

آب کردن چربی شکم در زمان کوتاه با ترکیب ماست و بذر کتان

به گزارش سلام نو به نقل از شفاف،برای از بین بردن چربی شکم در زمان کوتاه یک هفته‌ای می‌توانید، از ترکیب ماست و بذر کتان استفاده کنید. با مصرف این ترکیب، باید خواص درمانی ترکیب ماست و بذر کتان را درک کنید.

با شروع رژیم غذایی خود، می‌توانید روند کاهش وزن خود را با درمان‌های چربی سوز تسریع کنید. کسانی که یک درمان موثر و طبیعی می‌خواهند، بهتر است ترکیب دانه کتان و ماست را امتحان کنند. با کمک این ترکیب در کنار ورزش روزانه و مصرف آب مناسب، می‌توانید در یک هفته با ماست و بذر کتان نتایج قابل‌توجهی به دست آورید.

خواص کلی دانه کتان

دانه کتان بدن را در برابر بسیاری از بیماری‌ها از سرطان گرفته تا دیابت محافظت می‌کند. همین مسئله به کاهش وزن هم کمک می‌کند. از طرف دیگر ماست، هضم غذاها را تسهیل می‌کند و نیازهای پروبیوتیکی شما را برآورده می‌کند. همچنین با تسکین سوء هاضمه نفخ را کاهش می‌دهد.

خواص درمانی ترکیب ماست و بذر کتان

بذر کتان حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب اشباع و غیراشباع، پتاسیم، روی، منیزیم، مس و آهن است. با ترکیب شدن با یک ماده غذایی مفید دیگر یعنی ماست، تبدیل به یک غذای فوق العاده برای بدن می‌شود.

اضافه کردن ۱ قاشق بذر کتان به یک کاسه ماست قبل از خواب، کاهش وزن را برای شما آسان‌تر می‌کند. به خصوص در از بین بردن چربی‌های ناحیه شکم موثر است.

در صورت تمایل می‌توانید آن را صبح و عصر نیز مصرف کنید. اما اگر ۱ هفته ادامه دهید و ۱ هفته استراحت کنید موثرتر خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید