دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به خاطر تلاش برای بازگشت به برجام فردی احمق است.

ترامپ: بایدن از طریق ایران مسئول نابودی جهان خواهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به خاطر تلاش برای بازگشت به برجام فردی احمق است.

ترامپ در مصاحبه روز دوشنبه خود با شبکه "فاکس نیوز"، مدعی شد: بایدن همچنین ممکن است مسوول نابودی جهان باشد زیرا از دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری نمی‌کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا با اعلام اینکه اسرائیل باید با هرگونه توافق هسته‌ای با ایران مخالفت کند، ادعا کرد: اگر ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند این پایان اسرائیل خواهد بود و من فکر نمی‌کنم اسرائیل اجازه دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای را بدهد.

وی همچنین با طرح این ادعا که برجام بدترین توافق است، افزود: ما شاهد بمب‌های هسته‌ای در سراسر خاورمیانه خواهیم بود زیرا عربستان نیز بمب هسته‌ای خواهد داشت و سایر کشورها اقدامات مشابهی انجام خواهند داد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه و در پاسخ به پرسش مجری برنامه مبنی بر اینکه اگر این توافق چنین خطراتی دارد چرا بایدن می‌خواهد به آن بازگردد؟، گفت: چون بایدن احمق است. دموکرات‌ها احمق هستند و نباید در قدرت باشند. آنها در حال نابودی کشور ما هستند و در نهایت مسوول نابودی جهان خواهند بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    بایدن قماربازِ وحشی همین گونه فکر کرد که به زباله دان تاریخ پرتاب شد و انشاءالله به زودی محاکمه و زندانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید