با پیگیری های دستگاه قضایی نخستین محموله کپسولهای آتش‌ نشانی ساخت ایران به خارج از کشور صادر شد.

صادرات اولین محموله کپسول آتش نشانی ساخت ایران

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم؛ سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور از پیگیری مشکلات مربوط به صادرات کارخانه تولید کپسول آتش‌نشانی توسط دستگاه قضا خبر داد و گفت: قوه قضائیه از ماه‌ها پیش پیرو درخواست فعالان این عرصه به این مسئله ورود کرد و با مکاتبات خود با دستگاههای اجرایی نهایتاً مقدمات صادرات کپسول آتش‌نشانی به کشورهای خارجی فراهم شد.

عمرانی با اشاره به حمایت قوه قضائیه از امر تولید و گشایش در صادرات کپسول آتش‌نشانی یک کارخانه داخلی به کشورهای خارجی، گفت: اساساً اقداماتی که قوه قضائیه در زمینه حمایت از تولید انجام می‌دهد تنها به چند کارخانه و مرکز تولیدی ختم نمی‌شود و این قوه اهتمام ویژه ای برای حل مشکلات اساسی در این بخش دارد.

معاون قضایی دادستان کل کشور تأکید کرد: در موضوع مذکور هم باید گفت ما تولیداتی همچون کپسول آتش‌نشانی با توجه به اخذ تأییدیه‌ها  را داشتیم،  از این رو از ماه‌ها پیش پیرو درخواست فعالان این عرصه، به این موضوع ورود و مکاتباتی با وزارت صمت انجام دادیم؛ همچنین پیرو این مکاتبات درخواست کردیم تا فعالیت صورت گرفته در این بخش کارشناسی شود.

وی ادامه داد: صادرات کالاهای فعالان این بخش با مشکلاتی مواجه بود که پیرو پیگیری‌های قوه قضائیه، این بخش توانست نخستین محموله کالاهای خود را به کشورهای خارجی صادر کند که این مسئله به نوعی خبر خوشی در راستای حمایت از تولید داخل قلمداد می‌شود؛ چراکه در این بخش گشایش خوبی صورت گرفت.

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: بنابراین نخستین محموله کپسول آتش‌نشانی به کشورهای خارجی توسط این خانه کارخانه صادر شد و حتی فعالان این عرصه پیرو اقدامات صورت گرفته از سوی قوه قضائیه، مراتب تقدیر و تشکر خود را مطرح کردند.

عمرانی در پایان گفت: با این حال قوه قضاییه در موضوعات مشابه به این مسئله هم به اقدامات خود عمل کرده و در حمایت از تولید کوشا خواهد بود لذا این قوه در تعامل با دولت بوده و به وعده‌ای که ریاست قوه قضائیه در زمینه حمایت از تولید داده‌اند، عمل خواهد کرد و این مسئله هم به نوعی نمونه‌ای از این دست اقدامات بود که موجب خوشحالی عده زیادی از کارگران شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید