فردی در زندگی همه ی ما وجود دارد که بیشترین تفاهم را با آن شخصص داریم که اصلی ترین دلیل این نزدیکی، شباهت در خصوصیات ماه تولدمان است.

متولدین هر ماه با متولدین کدام ماه بیشتر کنار می‌آید؟

به گزارش سلام نو به نقل از نمناک، آیا می دانستید که طالع بینی باعث می‌ شود تا شما ارتباط بهتری با طرف مقابل تان داشته باشید؟ بله این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد. به خاطر همین تصمیم گرفتیم که در اینجا به شما توضیح دهیم که افراد متولدین کدام ماه با دیگران بیشتر مچ هستند پس با ما همراه باشید.

فروردین و آبان

فروردین ماهی ها به شدت شبیه به آبان ماهی ها هستند. هر دو روز های شلوغ و پر مشغله ای را سپری می کنند. فروردین ماهی ها شبیه به آبان ماهی ها خیلی بلند پرواز هستند؛ یعنی ممکن است حتی آخر هفته ها هم زیاد کار کنند. به طور مداوم در حال انجام برنامه‌ریزی های مختلف هستند. هر دو عاشق خوشگذرانی و بیرون رفتن هستند؛ حتی اگر کل روز را هم کار کنند، باز هم آخر شب به تفریح می پردازند. بدون انگیزه و برنامه قبلی کار جدیدی را شروع نمی‌ کنند که این؛ هم اتفاق خوبی است و هم ممکن است خطرناک باشد. عاشق این هستند که سطح آدرنالین در بدن شان را بالا ببرند.

اردیبهشت و مرداد

اردیبهشتی ها خیلی شبیه به مرداد ماهی ها هستند. علتش هم این است که هر دو خیلی لجباز می باشند. اگر با زبانِ این دو ماه با ان ها صحبت نکنید، هرگز به حرفهایتان گوش نمی دهند. لجبازی آنها به این معناست که می خواهند همیشه حرف حق را بزنند و توجه دیگران را جلب کنند. افراد متولد این دو ماه خیلی بخشنده هستند. هر دو خیلی مادی نگر می باشند و دوست دارند چیز هایی که به عنوان هدیه دریافت کرده اند را به دیگران نشان دهند.

خرداد و مهر

خرداد ماهی ها و مهر ماهی ها در وهله اول شاید شبیه به یکدیگر به نظر نرسند؛ اما خیلی شبیه هم هستند. افراد مثبت‌نگری هستند و همیشه نیمه پر لیوان را می بینند. عاشق کسانی هستند که آن ها را سرگرم می‌ کنند. از وارد شدن افراد جدید به زندگیِ خودشان استقبال می‌ کنند. افراد اجتماعی هستند و کنار هر دوی آنها به شما خوش می گذرد.

تیر و اسفند

تیر و اسفند شبیه به هم می باشند اما شاید بقیه اینگونه فکر نکنند. آن ها افراد حساسی هستند و به غریزه درونی خود اعتماد می کنند. شخصیت بسیار جذابی دارند. گاهی اوقات بی حوصله می شوند و نیاز به این دارند که روی شانه های کسی گریه کنند. شخصیت پر توجهی دارند و خیلی صادقانه رفتار می کنند.

دی و شهریور

دی و شهریور جزء دو ماه هایی هستند که همیشه در مورد چیز های مختلف با نگاه متفاوتی فکر می‌ کنند. خیلی دوست دارند که چیزهای جدید یاد بگیرند و از پیشنهادات دیگران استقبال می کنند. ایده آل گرا هستند. معمولاً خواسته‌ هایشان شبیه به هم است. آن ها مسئولیت پذیری بالایی دارند و می توانند از خودشان مراقبت کنند. در صورتی که ماه‌های دیگر این ویژگی را کم تر ندارند. عاشق این هستند که همیشه برای کمک کردن به دیگران آماده باشند.

آذر و بهمن

آذر و بهمن ماهی ها مقاومت خیلی بالایی دارند. فرقی ندارد که چه اتفاقی برایشان بیفتد. آن ها اصالت خود را حفظ می‌ کنند. به غیر از خودشان شبیه کسی نیستند و همیشه عاشق تجربه چیز های جدید می باشند و دوست دارند که این تجربه های جدید را هم در کنارِ عزیزان و دوستان شان رقم بزنند. خیلی مستقل هستند و دوستان زیادی هم دارند. اگر با کسی وارد ارتباط شوند، تجربیات فراموش نشدنی را برایش رقم خواهند زد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید