معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از نام‌نویسی بیش از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: همه متقاضیان و واجدان شرایط تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۱ تعیین تکلیف می‌شوند.

اگر کسی نامش در بین واجدین شرایط نهضت ملی مسکن نباشد باید چکار کند؟

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادآنلاین، محمود محمودزاده با اشاره به ثبت نام بیش از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار متقاضی تا به امروز در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سه شرط ابتدایی قریب به ۹۰درصد از ثبت نام کنندگان تاکنون پالایش شده است و شرط چهارم که سابقه سکونت است، در استان یا شهر جدید مورد تقاضا، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با تاکید براینکه براساس برنامه زمانبندی تا پیش از تابستان سال ۱۴۰۱ نتیجه نهایی به متقاضیان اعلام می‌شود، عنوان کرد: این بدان مفهوم نیست که نتیجه نهایی در آن تاریخ به همه اعلام می‌شود، بلکه به صورت گروه به گروه از طریق پیامک اطلاع رسانی صورت می‌گیرد و هر گروه که در ابتدا پالایش نهایی شود زودتر مطلع می‌شود، اما تا پایان خردادماه همه متقاضیان تعیین تکلیف می‌شوند.

محمودزاده خاطرنشان کرد: اگر کسی ذی حق باشد و به هر دلیلی نامش جزو واجدان شرایط اعلام نشده باشد، باید به اداره کل راه و شهرسازی استانی که ثبت نام کرده یا به شهر جدیدی که در آن محدوده تقاضای مسکن داشته است، برای بررسی مجدد مستندات مراجعه کند و اگر اشتباهی صورت گرفته باشد، حتما اعاده و بررسی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید