تا پایان خرداد ۱۴۰۱ تمام متقاضیانی نهضت ملی مسکن که تعیین تکلیف شدند، پیامک برای تکمیل مراحل ثبت نام به آن‌ها ارسال می‌شود.

خبر مهم برای متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که تا پایان خرداد ۱۴۰۱ تمام متقاضیانی نهضت ملی مسکن که تعیین تکلیف شدند، پیامک برای تکمیل مراحل ثبت نام به آن‌ها ارسال می‌شود و گفت: همچنین، در صورتی که متقاضی اعتراضی داشته باشد به ادارات کل راه وشهرسازی استان‌ها ارسال خواهد شد.

براساس اعلام معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از ابتدای سال جدید تحویل واحدهای مسکن ملی که از دوره قبل ساحت آنها آغاز شده بود شروع شده و عملیات اجرایی یک میلیون واحد مسکونی نهضت ملی مسکن هم در شهرهای مختلف آغاز می شود.

میزان تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان ۴۵۰ میلیون و کلان شهر ۴۰۰ ومراکز استان ها ۳۵۰ در نظر گرفته شده و قیمت تمام شده مسکن حاصل تسهیلات و آورده است و وزارت راه وشهرسازی عد ثابتی به متقاضیان اعلام نکرده چراکه قیمت های واحدها براساس منطقه و نوع ساختمان وتعداد طبقات متفاوت است و متقاضیان باید در  چهار یا پنج مرحله آورده خود را واریز کنند.

تاکنون‌ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و ۹۰ درصد از ثبت‌نام کنندگان سه شرط از چهار شرط را داشته‌اند.

ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن از مهرماه سال ۱۴۰۰ آغاز و ساعت ۲۴ ۲۹ اسفند مهلت ثبت‌نام در این طرح به اتمام رسید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید