ستاره گلزن تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست برای پورتو پرتغال بازی کند.

ابتلای مهدی طارمی به کرونا در آستانه دیدار با کره جنوبی

به گزارش سلامنو به نقل از قدس آنلاین، اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با کره جنوبی در حالی در سئول ادامه دارد که بازیکنان لژیونر رفته رفته خود را به جمع بازیکنان شاغل در لیگ ایران اضافه می‌کنند.

بازیکنان تیم ملی ایران که قرار است نخستین تمرین خود را امروز در کره جنوبی برگزار کنند مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند تا با منفی شدن تست‌های خود بتوانند مقابل کره بازی کنند.

با این حال بازیکنان لژیونر قبل از حضور در اردوی تیم ملی ایران و به دلیل بازی در باشگاه‌های اروپایی خود مورد آزمایش‌های PCR قرار گرفتند که در بین آنها و با اعلام رسانه‌های پرتغالی، مهدی طارمی به دلیل ابتلاء به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد.

مهاجم تیم ملی ایران که در ترکیب پورتو برای دیدار با بواویشتا قرار داشت از جمع هم تیمی‌های خود جدا شد تا نه تنها غایب تیم باشگاهی خود باشد بلکه پرواز به سئول را نیز برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در دیدار با کره جنوبی از دست بدهد.

همچنین علیرضا جهانبخش هافبک فاینورد هلند نیز با تست مثبت کرونای خود در باشگاه روبرو شده و فعلاً مجوز پرواز ندارد.

این در حالی است که پیش از این تست کرونای سامان قدوس نیز مثبت اعلام شده بود. همچنین سعید عزت الهی و صادق محرمی نیز به دلیل محرومیت از حضور در بازی با کره جنوبی منع شده‌اند تا دراگان اسکوچیچ در بهت کامل برای انتخاب ترکیب ایده آل مقابل شاگردان پائولو بنتو قرار بگیرد.

تیم ملی ایران به ترتیب چهارم و نهم فروردین ماه مقابل کره جنوبی و لبنان در مرحله انتخابی نهایی جام جهانی قطر بازی می‌کند.

دیدار ایران و کره در حالی چهارم فروردین ماه برگزار می‌شود که دو تیم صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ را پیش از این قطعی کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید