مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به‌طور میانگین روزانه ۸۷ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این رقم در مقایسه با پارسال (۹۹) با ۷۵.۵ میلیون لیتر، ۱۵ درصد افزایش یافته است.

میانگین مصرف بنزین کل کشور روزانه ۱۱۳ میلیون لیتر شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، کرامت ویس‌کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آخرین وضعیت مصرف بنزین در کشور گفت: میانگین مصرف بنزین کشور در فاصله روزهای ۲۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ با توجه به افزایش حجم ترددها در روزهای پایانی سال، به‌صورت میانگین به عدد ۱۱۳ میلیون لیتر رسیده است.

وی افزود: میانگین مصرف بنزین کشور در فاصله روزهای یکم تا روز ۲۷ اسفندماه امسال، روزانه ۹۶ میلیون لیتر بوده است که در مقایسه با اسفندماه پارسال (۹۹) با میانگین روزانه ۸۱ میلیون لیتر، روزانه ۱۵ میلیون لیتر افزایش نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون به‌طور میانگین روزانه ۸۷ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این رقم در مقایسه با پارسال (۹۹) با ۷۵.۵ میلیون لیتر، ۱۵ درصد افزایش یافته است.

ویس کرمی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که میانگین مصرف بنزین کشور در تعطیلات نوروزی امسال (۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۱) به‌طور میانگین به روزانه ۱۰۵ میلیون لیتر برسد.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده برای مصرف بنزین کشور، هماهنگی و برنامه‌ریزی در بخش‌های تولید، انتقال و ذخیره‌سازی به‌نحوی انجام شده است که بنزین به قدر کفایت وجود دارد و مشکلی در زمینه تأمین سوخت نوروزی در کشور وجود ندارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید