فرماندار مشهد گفت: ۱۰ هزار ظرفیت پارکینگ خودرو در اطراف حرم مطهر رضوی با احتساب پارکینگ‌های موجود برای رفاه زائران نوروزی پیش‌بینی شده است.

ساخت ۱۰ هزار پارکینگ در اطراف حرم رضوی برای زائران نوروزی

به گزارش سلام نو، محسن داوری در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: تاکنون ۸۰۰۰ ظرفیت پارکینگ برای زائران نوروزی در حومه حرم رضوی تامین شده است که ۵۰۰۰ ظرفیت از این پارکینگ‌ها جدید ایجاد شده است و طی ۲ روز آینده نیز از ۲۰۰۰ ظرفیت پارکینگ خودرویی دیگر در اطراف حرم رضوی بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در قرارگاه خدمات سفر مشهد با ۱۱ کمیته فعال، گفت: نخستین پیش‌بینی اطلاع‌رسانی مفید و موثر برای زائران است تا دچار سردرگمی نباشند و از کلیه خدمات و تسهیلات سفر در مشهد مطلع باشند.

فرماندار مشهد افزود: محدودیت‌های ترافیکی در مشهد به حداقل ممکن رسیده است، به طوری‌ که طرح ترافیک در حومه حرم رضوی لغو شده است و به طور موردی احتمال اعمال محدودیت وجود دارد.

داوری بیان کرد: در لحظه تحویل سال تمامی خیابان‌های منتهی به حرم مفروش و صوت برنامه‌های اجرایی در حرم رضوی در تمامی چهار خیابان منتهی به حرم پخش خواهد شد.

فرماندار مشهد گفت: همچنین تهیه کالاهای اساسی و ارزاق زائران به ویژه در اطراف حرم رضوی با عرضه ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزانتر انجام شده است تا شاهد هیچ کمبود و مشکلی در این زمینه نباشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی در زمینه تامین نان، گفت: تامین نان هتل‌ها و رستوران‌ها از طریق یک شبکه واحد، افزایش سهمیه و زمان پخت نانوایی‌های اطراف حرم، ایجاد چهار نانوایی در چهار ضلع حرم رضوی، ایجاد  ۲۲ ایستگاه توزیع نان بسته بندی  و فعال شدن ۸ نانوایی سیار در این زمینه است.

داوری اضافه کرد: قرارگاه مقابله با سرقت در حومه حرم رضوی نیز ایجاد شده تا زائران و مجاوران نیز آرامش کامل داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید