راننده ای که قصد فرار از ایست عوارضی را داشت با یک خودروی دیگر تصادف کرد.

فرار باورنکردنی راننده برای پرداخت نکردن عوارض! / فیلم

به گزارش سلام نو، به عنوان کاربر یک جاده، پرداخت عوارض برای همه ما عادلانه است. با این حال، متاسفانه در این بین افرادی نیز هستند که برای عدم پرداخت عوارض جاده صحنه‌هایی ناخوشایند را رقم می‌زنند.

به تازگی یک شهروند مالزیایی ویدئویی را در یک پیج فیسبوک منتشر کرد که یکی از همین رانندگان متخلف را به تصویر می‌کشد. این راننده متخلف که در پشت سر وی در ایست عوارضی حضور داشت نه تنها برای فرار از پرداخت عوارض تلاش کرد بلکه به عقب خودروی وی نیز خسارت وارد کرد.

از آنجایی که این کاربر از قصد راننده پشت سر خود آگاه بود عمدا پای خود را روی ترمز قرار داد تا مانع فرار وی از باجه عوارضی شود. با این حال راننده متخلف بی صبرانه منتظر بود تا با حرکت خودروی وی از باجه فرار کند. در این هنگام راننده متخلف هنگامی که متوجه قصد این راننده شد با عقب خودروی وی برخورد کرد تا او را وادار به باز کردن مسیر کند.

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده‌ی شود که راننده متخلف با عبور از باجه عوارضی و تغییر مسیر خودروی خود فرار می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی مالزی این اتفاق در نیمه شب ۱۳ مارس در ایست عوارضی آیِر پاناس رخ داد.

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو واکنش کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این قبیل رانندگان باید تا آخر عمرشان از رانندگی منع شوند. چنین رانندگانی احتمالا مالیات نیز نمی‌پردازند و بیمه ندارند یا احضاریه‌های زیادی را دریافت کرده اند.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید