در ویدیو زیر شاهد تصاویری از شجاعت یک زن راننده در نجات راننده ای که دچار سکته قلبی شده بود خواهید بود که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ویدیو باورنکردنی از لحظه نجات معجزه آسای راننده توسط مسافر زن

به گزارش سلام نو، در فرهنگ عامه، زنان به عنوان رانندگان بد شهرت دارند که یکی از بدترین پیش داوری‌ها در مورد آن‌ها به شمار می‌رود. بنا به گزارش Indian Express، شرکت بیمه عمومی Kotak با ویدئویی در جدیدترین آگهی تجاری خود این طرز فکر اشتباه را به چالش کشیده است.

در این ویدئوی ۱ دقیقه و ۲۱ ثانیه‌ای گروهی از زنان مسافر را در داخل یک اتوبوس نشان می‌دهد. پس از متوقف شدن اتوبوس به دلیل سکته قلبی ناگهانی راننده، یکی از مسافران زن در پشت فرمان اتوبوس قرار گرفته و بدون هیچ کمکی راننده بیمار را به بیمارستان می‌رساند.

این کلیپ کوتاه، ادای احترام به یوگیتا ساتاو زن ۴۰ ساله اهل پونه است که موفق شد جان یک راننده در معرض خطر مرگ را نجات دهد.  خانم ساتاو پس از سکته ناگهانی راننده در پشت فرمان مینی بوس قرار گرفت و اقدام به هدایت مینی بوس کرد. او ۲۵ کیلومتر با این مینی بوس رانندگی کرد و با رساندن راننده به بیمارستان جانش را نجات داد.

در شرح این ویدئو آمده است: «زنان نمی‌توانند رانندگی کنند. شما هم این سخنان کلیشه‌ای را شنیده اید. دیگر وقت آن رسیده که آن را نشنیده بگیریم. این ویدئو داستان واقعی زنی شجاع است که به شما تقدیم می‌کنیم؛ داستانی که به شما قدرت می‌دهد و الهام بخش است. زنی که در برابر ناملایمات فرمان مینی بوس را به دست گرفت و ناجی جان یک انسان شد.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید