مامور قطار با واکنش سریع خود جان مسافر را که در شکاف بین قطار و سکو سقوط کرده بود نجات داد.

ویدیو باورنکردنی از لحظه نجات مسافر توسط مامور قطار

به گزارش سلام نو، کشور هند از جمله کشورهایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی نیز سقوط مسافر در مقابل قطار در حال حرکت در یکی از ایستگاه‌های این کشور خبرساز شده است.

بنا به گزارش Free Press Journal، در این حادثه که در ایستگاه قطار «وادالا» شهر بمبئی هند رخ داد، این مسافر با خوش شانسی از مرگ گریخت. بنا به این گزارش این مسافر که هویتش اعلام نشده قصد سوارشدن به یک قطار در حال حرکت را داشت که ناگهان میان شکاف بین قطار و سکو سقوط کرد. «نِتراپال سینگ» مامور ایستگاه قطار که در نزدیکی محل حادثه حضور داشت بلافاصله وارد عمل شد و موفق شد که این مسافر را به روی سکو ایستگاه منتقل کند.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده مشاهده می‌شود آقای سینگ با عکس العملی سریع این مسافر را از داخل شکاف بیرون کشیده و از قطار در حال حرکت دور می‌کند.

اداره راه آهن مرکزی هند با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: «عکس العمل به موقع مامور قطار، نتراپال سینگ زندگی یک مسافر را که حین سوار شدن به قطار در حال حرکت دچار لغزش شده و به داخل شکاف بین قطار و سکو افتاده بود نجات داد.»

گفتنی است؛ نجات این مسافر در این ایستگاه بمبئی هند در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز ماموران قطار در ایستگاهی در ایالت بیهار هند موفق شدند جان یک نوجوان را که روی موتور قطار رفته بود نجات دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید