بر اساس اطلاعات واصله با تلاش امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکنون ۱۶ خدمه این شناور نجات یافته‌اند و جستجو برای نجات ۱۴ سرنشین دیگر این شناور ادامه دارد.

نجات ۱۶ سرنشین کشتی غرق شده اماراتی در خلیج‌ فارس

به گزارش سلام نو، مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به اعزام امدادگران برای نجات ۳۰ سرنشین کشتی غرق شده اماراتی در خلیج‌ فارس در محدوده استان بوشهر گفت: با توجه به متلاطم و مواج بودن خلیج‌فارس تاکنون امدادگران ۱۶ سرنشین این شناور نجات داده‌اند.

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه وزش باد شدید در جهت شمال غربی خلیج‌فارس کاملاً مواج و متلاطم است اظهار داشت: هواشناسی سرعت وزش باد را بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در نواحی شمالی استان از روز شنبه کاهش می‌یابد خاطر نشان کرد: با تداوم وزش باد در مناطق مرکزی و جنوبی استان بوشهر تا روز یکشنبه هفته آینده، دریا در اغلب ساعات مواج و متلاطم است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به غرق کشتی تجاری اماراتی در خلیج‌فارس محدوده منطقه عسلویه و پارس جنوبی خاطر نشان کرد: این کشتی که حامل خودرو بود به سبب متلاطم و مواج شدن دریا با ۳۰ خدمه غرق شد که بلافاصله امدادگران از نقاط مختلف استان بوشهر برای نجات خدمه‌های کشتی اعزام شدند.

دهقانی از اعزام شناور امداد و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی برای نجات ملوانان کشتی غرق شده خبر داد و بیان کرد: بر اساس اطلاعات واصله با تلاش امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکنون ۱۶ خدمه این شناور نجات داده‌اند و جستجو برای نجات ۱۴ سرنشین دیگر این شناور ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید