این تغییر به دنبال درخواست موزه سینمای ایران از شورای شهر تهران، شهردار منطقه و موافقت کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی تهران انجام شده است.

تغییر نام خیابان باغ فردوس به «سینمای ایران»

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، حدفاصل خیابان ولیعصرتا ابتدای ورودی موزه سینما بنام سینمای ایران نامگذاری شد.

این تغییر به دنبال درخواست موزه سینمای ایران از شورای شهر تهران، شهردار منطقه و موافقت کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی تهران انجام شده است. با توجه به تاثیر فرهنگی مجموعه موزه سینما بر محدوده پیرامون خود و با توجه به این‌که گردشگران داخلی و خارجی و هنرمندان که از این مجموعه فرهنگی- تاریخی بازدید می‌کنند از این مسیر عبور کرده بنابراین این معبر به نام سینمای ایران تغییر یافت.

تالارهای موزه سینمای ایران در ایام نوروز به جز اول و سیزدهم فروردین از ۹ صبح تا ۱۹ میزبان علاقمندان به تاریخ سینمای ایران است. همچنین سینماهای این مجموعه فرهنگی- تاریخی از ساعت ۱۱ تا ۲۳ فیلم‌های مندرج در جدول اکران سینماهای تهران را نمایش می‌دهد و بخش‌های عرضه محصولات فرهنگی، هنری و ... از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ میزبان علاقمندان به فرهنگ و هنر هستند.

شماره تلفن های ۷۹۲۴۳-۰۲۱ و ۲۲۷۲۳۵۳۵-۰۲۱ آماده پاسخگویی به مخاطبین موزه سینما است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید