سرهنگ زینی‌وند گفت: در حال حاضر آزادراه خلیج فارس تا علامه عسگری ترافیک سنگینی را داریم، برای فردا هم پیش‌بینی ترافیک سنگین‌تری می‌شود و مردم در شب هم می‌توانند مراجعه کنند.

ترافیک در مسیر بهشت زهرا سنگین است

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رییس اداره مهندسی و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیکی محدوده بهشت زهرا از ساعت ۸ صبح شروع شده و تاکنون به اوج خود رسیده است.

سرهنگ زینی‌وند گفت: با توجه به حضور مردم در بهشت زهرا، امروز از ساعت ۵ صبح، بار ترافیکی از محور صالح آباد شمال به جنوب و آزادراه خلیج فارس آغاز شد، اما روان‌سازی ترافیک در حال انجام است.

به گفته رییس اداره مهندسی و ترافیک پلیس راهور تهران، بار ترافیکی از ساعت ۸ صبح و تاکنون به اوج خود رسیده به طوری که ترافیک به آزادگان رسید.

سرهنگ زینی‌وند گفت: برودت هوا بسیار زیاد است و مردم سریع مراجعت می‌کنند، در حال حاضر آزادراه خلیج فارس تا علامه عسگری ترافیک سنگینی را داریم، برای فردا هم پیش بینی ترافیک سنگین تری می‌شود و مردم در شب هم می‌توانند مراجعه کنند.

پیشتر رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفته بود که تعداد پارکینگ ها و درب‌های ورودی و خروجی بهشت زهرا اقزایش پیدا کرده و اقدامات خدماتی برای روان سازی ترافیک صورت گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید