سردار حمید هداوند گفت: لازم می دانم از شهروندان عزیز که در این ایام با پلیس همکاری داشته و این مراسم را به دور از سنت شکنی و هنجارشکنی در کنارخانواده های خود برگزار کردند تشکر کنم.

آماز بازداشت هنجارشکنان چهارشنبه سوری ۱۴۰۰ در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۵۴ تن از مخلان نظم و امنیت عمومی و افراد هنجارشکن خبر داد.

سردار حمید هداوند با حضور در جمع خبرنگاران در جمع بندی اقدامات انجام شده از سوی پلیس پایتخت در چهارشنبه سوری گفت: ماموران پلیس پایتخت از هفته ها قبل از فرارسیدن چهارشنبه آخرسال اقدامات خود را در این خصوص آغاز کرده و در این راستا بیش از دو میلیون عدد انواع موادمحترقه از جمله مواد خطرناک را کشف و ضبط کردند .همچنین چندین تن مواد پیش ساز موادمنفجره را نیز شناسایی و قبل از توزیع و فروش کشف کردند.

 

وی با بیان اینکه در نتیجه این اقدامات چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۰ در مقایسه با سال های قبل، آرام تر و کم حادثه تر سپری شد؛ گفت: لازم می دانم از شهروندان عزیز که در این ایام با پلیس همکاری داشته و این مراسم را به دور از سنت شکنی و هنجارشکنی در کنارخانواده های خود برگزار کردند تشکر کنم.

هداوند با بیان اینکه عملیات میدانی پلیس در چهارشنبه سوری از ساعت ۱۴ روز گذشته آغاز شده و در بعضی از مناطق و محلات تا پاسی از شب ادامه داشت، گفت: در مجموع در این شب ۱۵۴ نفر از هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند که همانطور که از قبل اعلام شده بود این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت پلیس خواهند بود.

وی با بیان اینکه شب گذشته حادثه مهم و بزرگی نیز درپی چهارشنبه سوری در تهران رخ نداد، همچنین گفت: لازم می دانم که از ماموران پلیس و نیز امدادگران و ... که به جای حضور در کنار خانواده زمان خود را صرف تامین امنیت، ایمنی و آرامش مردم تهران کردند، قدردانی کنم.

هداوند افزود: پلیس برای زیارت قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال، برگزاری شهرآورد و نیز جشن نیمه شعبان همچنان در آماده باش کامل خواهدبود و از مردم می خواهیم که همچنان با ماموران همراهی و همکاری را در تامین امنیت داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید