درست مانند داستان با ویژگی‌های چند وجهی‌اش، شهر دنور به خاطر 300 روز آفتابی، صحنه فرهنگی پر رونق، محله‌های متنوع و زیبایی طبیعی‌اش شناخته شده است.

سرقت پول، سریالی اسپانیایی که حتما باید تماشایش کنید

به گزارش سلام نو، آیا شما اسم سریال اسپانیایی سرقت پول را شنیده‌اید؟ یا طعمه سریال اسپانیایی سرقت پول شده‌اید؟ این نمایش اکشن، با تعلیق و داستان مبتکرانه خود قلب‌های سراسر جهان را تسخیر کرده است.

جالب اینجاست که نمایش (حتی با وجود محبوبیت سرسام آورش) از انطباق با ذائقه بین‌المللی دور است و به این ترتیب هویت فرهنگی خود را حفظ کرده. این سریال داستان بزرگترین دزدی جهان است که توسط یک نابغه جنایتکار تا کوچکترین جزئیات سازماندهی شده است، جایی که به مردان (و زنان) دزد با نام رمز الهام گرفته از شهرها داده می‌شود. ما معتقدیم که کدها با توجه به ویژگی‌های شخصیتی آنها انتخاب شده‌اند.

در اینجا دلیل تطابق شخصیت‌ها با شهرهایی که از آنها نام برده شده است، گفته شده است.

برلین (رهبر)

به عنوان یک شخصیت، برلین یک جامعه شناسی بود که در پشت رفتارهای بی‌عیب و نقص خود پنهان می‌شد. او همچنین یک نیاز تقریبا بیمارگونه برای جلب رضایت دیگران داشت. این مرد شرور دوست داشتنی با سبک زندگی پرهزینه خود کنترل را در دزدی به ارمغان می‌آورد، مانند ترکیب زرق و برق شهر برلین.

توکیو (قهرمان خون گرم)

جوجه پانک راک ما راوی این دزدی است اما در کنار آن، او نیز تکانشی است. این شخصیت جوان و سرسخت، تماشاگران را با همان شور و اشتیاق شهری که از آن نام برده شده، جذب می‌کند. شهر توکیو از آنجایی که آینده نگر است و در عین حال ریشه در سنت دارد، این شهر را با باغ‌های آرام و راه‌های قدیمی متعادل می‌کند.

هلسینکی و اسلو (عموزاده‌های وفادار)

آنها را می‌توان به عنوان نقطه قوت در گروه در نظر گرفت. همانطور که هلسینکی اعلام کرد، آنها در "جنگ، صلح، جنایت و زندان" با هم بوده‌اند. در حالی که هر دو این شهرهای شمال اروپا مقاصد مسافرتی معمولی نیستند، اما مملو از معماری باشکوه و مناظر خیره کننده کوه‌ها و دریاهای اطراف هستند.

دنور (عضله با قلب طلا)

آیا شما هم به خنده فکر می‌کنید؟ این شخصیت، طناب یک اراذل و اوباش با خلق و خوی محرک مو را زنده کرد. درست مانند داستان با ویژگی‌های چند وجهی‌اش، شهر دنور به خاطر 300 روز آفتابی، صحنه فرهنگی پر رونق، محله‌های متنوع و زیبایی طبیعی‌اش شناخته شده است.

مسکو (قدیمی و معقول)

این معدنچی سابق که قفل‌ساز شد (و بعدا از آن مهارت‌ها برای سرقت از صندوق‌های بانک و جواهرفروشان استفاده کرد) به وضوح روحیه‌ای مهربان بود که به دیگران اهمیت می‌داد. او همچنین با توکیو پیوند خاصی برقرار کرد و تنها کسی بود که با قطب‌نمای اخلاقی خوب منطقی بود. کد شهری که برای او انتخاب شده به خوبی برای او مناسب است، زیرا این شهر روسی یکی از سردترین شهرهای روی زمین است، اما خانه برخی از رنگارنگ‌ترین معماری‌های منحصر به فرد، مناظر سبز و تاریخ غنی است.

ریو (کودک)

به معنای واقعی کلمه، جوان‌ترین در گروه، ریو بازیگوش و ساده لوح است. ریو که به عنوان یک هکر بسیار ماهر شناخته می‌شود، آشکارا متخصص فناوری در این گروه است و نشان داده شده است که بیشترین همدلی را با گروگان‌ها دارد. سن و طبیعت با کد شهری که برای او انتخاب شده است در جای خود قرار می‌گیرد زیرا شهر برزیل یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای با رنگ‌های زنده است. این کتاب با داستان‌های مربوط به تاریخ و میراث، آثار غرورآفرین و به تصویر کشیدن هنرمندانه فرهنگ و سنت پیوند خورده است.

نایروبی (ماتریارک خیرخواه)

نایروبی به عنوان یک شخصیت ظالم و باهوش است. او در مورد انگیزه‌های خود با صدای بلند و واضح صحبت می‌کند و بنابراین یکی از معدود افرادی است که آینده نگر است. درست مانند شخصیت، پایتخت کنیا پر از انرژی بی حد و حصر است. جهان‌وطنی‌ترین شهر آفریقای شرقی تضادهای بزرگی را ارائه می‌کند که در آن نژاد، قبیله و منشأ همه به جنبه‌های یک شخصیت منحصربه‌فرد نایروبی تبدیل می‌شوند.

در این گروه از راهزنان هرکدام دارای طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها و برخی ویژگی‌های شخصیتی جذاب هستند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید