آنجلینا در این سفر با مردان و زنانی که به دلیل جنگ‌های داخلی و یا برون کشوری آواره شده بودند دیدار کرد. در این مقاله قصد داریم از هدف وی برای سفر کردن به این کشور صحبت کنیم و به بررسی مختصری از زندگینامه شخصی آنجلینا جولی بپردازیم. با ما همراه شوید.

وقتی سفر روش انتقال پیام سیاسی می‌شود / جزییات سفر آنجلینا جولی به یمن

سلام نو-سرویس فرهنگ و هنر: چند روز پیش سفر بازیگر مشهور آمریکایی آنجلینا جولی به سرزمین یمن سر و صدای بسیار زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. آنجلینا جولی فرستاده ویژه کمیسیون عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان و برای کمک به پناهندگان یمنی وارد عدن شد. آنجلینا در این سفر با مردان و زنانی که به دلیل جنگ‌های داخلی و یا برون کشوری آواره شده بودند دیدار کرد. در این مقاله قصد داریم از هدف وی برای سفر کردن به این کشور صحبت کنیم و به بررسی مختصری از زندگینامه شخصی آنجلینا جولی بپردازیم. با ما همراه شوید.

سفر آنجلینا چه واقعیت‌هایی را درباره مردم یمن مشخص کرد؟

آنجلینا جولی که یک بازیگر بسیار مشهور آمریکایی است به کمک‌های بشردوستانه می‌پردازد. آنجلینا سفیر کمیسریای پناهندگان سازمان ملل برای دیدن کردن از وضعیت پناهندگان یمنی به شهر عدن سفر کرد. طبق بیانیه‌های منتشر شده حاصل از این سفر مشخص شد اکثر مردان و زنانی که آنجلینا با آنان صحبت کرده بود درآمد و شغل خود را از دست داده بودند و تنها با خوردن مقداری نان و چای در روز، زندگی به سر می‌کنند. اردوگاه موقتی که مردم یمن به آن پناه بردند فاقد امکانات مورد نیاز زندگی است و به گفته خانم جولی وضع زندگی پناهندگان یمنی به دور از ارج و قرب انسانی است. اردوگاهی که خانواده‌های یمنی به آن پناه برده‌اند بسیار دور افتاده است و نزدیک‌ترین منبع آب به این اردوگاه ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. مشکل اساسی‌تر اینکه مدرسه در نزدیکی این اردوگاه وجود ندارد و نزدیکترین مدرسه ۳۰ دقیقه فاصله دارد. بنابراین بسیاری از این کودکان به مدرسه و علم و دانش دسترسی ندارند تا بتوانند آینده بهتری را برای خود بسازند.

هدف خانم جولی از سفر کردن به یمن چه بود؟

هدف آنجلینا جولی از سفر کردن به این سرزمین این بود که توجه جامعه بین‌الملل را به وضعیت فوق بحرانی این مردم مظلوم و جنگ زده معطوف کند. آنجلینا جولی امیدوار است که توانسته باشد توجه جهان را به این مردم جلب کرده باشد. طبق بیانیه‌های منتشر شده اعلام شده که ۲۰ میلیون یمنی برای زنده ماندن به کمکهای فوری بشردوستانه از سرتاسر جهان نیاز دارند.

خانم جولی تا کنون چه نوع کمک‌های بشر دوستانه‌ای را انجام داده است؟

آنجلینا جولی در در سال‌های اخیر بیشتر وقتش را صرف کمک کردن به خیریه کرده است و دیگر کمتر در فیلم‌های سینمایی بازی می‌کند. همکاری کردن با کمیسیون پناهندگان سازمان ملل یکی از فعالیت‌های بشردوستانه خانم جولی است. آنجلینا توانسته با سفر کردن به کشورهای جنگ‌زده و محرومی مثل افغانستان و سوریه کمک‌های نقدی و غیر نقدی زیادی را از طریق خیریه‌ها جمع آوری کند و به مردم مناطق محروم برساند. خانم جولی به همراه همسرش برد پیت دارای ۶ فرزند است که ۳ فرزند، فرزند بیولوژیکی وی هستند و فرزند دیگر کودکانی هستند که به سرپرستی گرفته شده‌اند. هدف آنجلینا از به سرپرستی گرفتن کودکان این بوده که این فرهنگ را به دیگر افراد مشهور منتقل کند تا بتواند زندگی بهتری را برای کودکان فراهم کند. جالب است که بدانید خانم جولی مانند بسیاری دیگر ستاره‌ها اقدام به راه اندازی برند لوازم آرایشی و عطر و ادکلن مخصوص به خودش را کرده است. این برند که با نام استایل جولی راه اندازی شد صرفا در جهت کمک به افراد نیازمند و خیریه تأسیس شد. تمامی سود حاصل از محصولات مربوط به استایل جولی صرف تحصیل کودکان می‌شود که شرایط لازم برای تحصیل برخوردار نیستند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید