مدیر عامل بانک شهر در پیامی ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت و جوانی را مظهر پویایی و جوانان را محور تلاش و سازندگی جامعه و کشور برشمرد.

جوانی، مظهر پویایی و جوانان محور تلاش و سازندگی جامعه و کشور ‌هستند

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

جوانی مظهر پویایی و حرکت است و جوانان عزیز و همیشه سرافراز میهن اسلامی مان، محور تلاش و سازندگی جامعه و کشور ‌هستند که‌ برای اعتلا و آبادانی سرزمین عزیزمان گام برداشته و آینده‌ای بهتر را برای هم‌وطنان رقم می‌زنند.

اینجانب، میلاد با سعادت اسوه شجاعت، وفاداری و سرور جوانان اهل بهشت، حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به مردمان مومن و ارادتمندان جمع خانواده بزرگ این بانک را ارج نهاده و حضور پر شور آنها در امر خدمت رسانی به مردم عزیزمان را قدردان و شکرگزارم اهل بیت علیه السلام به ویژه همکاران گرانقدر بانک شهر، تبریک و تهنیت عرض می¬کنم و نیز برکت وجود ارزشمند همکاران جوان در.

امیدوارم، جوانان دانا و خردمند ایران اسلامی، نعمت عظیم جوانی را پاس داشته و با استعانت از مبانی معرفت دینی و پشتوانه فکری و علمی، ضمن شناخت استعدادها و توانمندی های خویش با خودباوری و اعتماد به نفس در عرصه‌های مختلف حضور یافته و با تلاش و استقامت در راه صحیح، جامعه و مجموعه انسانی را به سمت قله های رفیع تعالی و پیشرفت رهنمون سازند.

در پرتو عنایات حضرت حق، همواره موفق و موید باشید .

سید محمد مهدی احمدی

مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید