در آغاز سال آینده اتحادیه‌ها دعوت شوند و نرخ ها توسط شورای شهر تعیین و اعلام کند و اتحادیه ملزم به اجراست شهرداری برای پارکینگ‌ها یارانه می‌دهد و هزینه‌های شهرداری بیشتر از درآمدهای آن است.

میزان افزایش تعرفه پارکینگ‌های عمومی در تهران مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، افزایش ۲۵ درصدی تعرفه پارکینگ‌های شهرداری تهران برای سال آینده در صحن شورای شهر تصویب شد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در جریان بررسی لایحه تعیین نرخ ورودیه و حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ‌های عمومی شهرداری اظهارداشت: نرخ پارکینگ‌ها باید همسان باشد و قانونی اجرا شود، همچنین علاوه بر اتحادیه، نرخ باید در شورای اسلامی شهر تهران نیز تایید شود که این موضوع بسیار ضرورت دارد.

او افزود: در آغاز سال آینده اتحادیه‌ها دعوت شوند و نرخ ها توسط شورای شهر تعیین و اعلام کند و اتحادیه ملزم به اجراست شهرداری برای پارکینگ‌ها یارانه می‌دهد و هزینه‌های شهرداری بیشتر از درآمدهای آن است.

همچنین سید جعفر تشکر هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در این زمینه گفت: نرخ پارکینگ های عمومی شهرداری تهران برابر تعرفه‌های مصوب شورا است و پارکینگ‌های عمومی شخصی نیز توسط اتحادیه نرخ گذاری می‌شوند و دوگانگی در نرخ گذاری وجود دارد. نرخ پارکینگ‌های شهرداری پایین‌تر از پارکینگ‌های شخصی است.

در ادامه سید مجتب شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه حداقل افزایش ۲۵ درصدی برای تعرفه پارکینگ‌ها پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: بهتر می‌شد اگر می‌توانستیم هزینه استفاده از خودروهای شخصی را نسبت به خودروهای عمومی افزایش دهیم.

سرانجام این لایحه با رای مثبت شورای شهری ها به تصویب رسید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید