بازیکن گلزن استقلال در دربی ها احتمالا روز پنجشنه از روی نیمکت دربی را آغاز خواهد کرد.

 انتخاب مهم فرهاد مجیدی برای یک پست تاثیرگذار
به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، استقلال در حالی قرار است روز پنجشنبه دربی برگشت را برابر پرسپولیس برگزار کند که از حالا گمانه زنی هایی در خصوص خط حمله این تیم برای این دیدار حساس انجام شده است. برخی معتقدند سرمربی استقلال در این بازی رودی ژستد را دوباره به ترکیب این تیم بازخواهد گرداند تا بعد از یک بازی نیمکت نشینی او همراه با یامگا در خط حمله آبی ها به میدان برود.

برخی هم اعتقاد دارند که این بازی مانند دیدار برابر صنعت آرمان رمضانی قرار است برابر تیم سابق به میدان برود. نکته جالب توجه اینجاست که فعلا ارسلان مطهری گزینه سوم فرهاد مجیدی برای انتخاب زوج کوین یامگا محسوب می شود. این در حالی است که ژستد و رمضانی در این فصل برتری ویژه ای نسبت به ارسلان از خود نشان نداده اند.

مهاجمی که شاید بتوان گفت دربی بازترین بازیکن استقلال محسوب می شود و هر زمانی که برابر سرخ ها به میدان رفته در ترکیب استقلال اثر گذار بوده است. مطهری در میان بازیکنان استقلال با ۳ گل زده در دربی بهترین آمار گلزنی را در اختیار دارد. او این فصل هم در بازی هایی که به عنوان بازیکن جانشین وارد بازی شده عملکرد خوبی از خودش به جا گذاشته است. با این حال این مهاجم احتمالا دربی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید