مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دوره های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

اعلام زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه آزاد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، علی رضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دوره های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ (نوبت اول) از امروز دوشنبه ۲۳ اسفندماه آغاز و تا روز شنبه ۲۸ اسفند ادامه دارد، گفت: هر داوطلب براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون شرکت‌ کند.

وی افزود: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن شخصاً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

کریمیان به متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد، توصیه کرد که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه را تکمیل کرده و سپس براساس فرم پیش نویس با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد کنند.

وی تاکید کرد که در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته‌ شدن در آزمون، مطابق ضوابط با متقاضی رفتار خواهد شد.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان توزیع کارت اینترنتی و محل برگزاری این آزمون، گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دوره های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ (نوبت اول) در روز جمعه ۲۴ تیرماه برگزار خواهد شد. متقاضیان می‌توانند از روز سه‌شنبه 21 تا روز پنجشنبه 23 تیرماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابی تقاضانامه تعیین می‌شود. 

وی با اشاره به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره‌ کارشناسی در پذیرش این آزمون تاکید کرد که متقاضیان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید