پسر نوجوانی که در عملی خطرناک اقدام به بالارفتن از موتور قطار کرده بود توسط مامور ایستگاه نجات یافت.

اقدام احمقانه پسر نوجوان روی قطار / فیلم

 به گزارش سلام نو، کشور هند از جمله کشورهایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی نیز اقدام خطرناک یک پسر نوجوان در یکی از ایستگاه‌های این کشور خبرساز شده است.

بنا به گزارش Indian Express، در این حادثه که در ایستگاه قطار «داناپور» در ایالت بهار (بیهار) هند رخ داد، این نوجوان با خوش شانسی از مرگ گریخت. این نوجوان خام به بالای موتور قطار رفته بود که با هوشیاری ماموران قطار به روی سکو ایستگاه منتقل شد.

ویدئویی که توسط یکی از مسافران حاضر در ایستگاه قطار تهیه شده چگونگی وقوع حادثه و نجات این نوجوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئوی ۲۹ ثانیه‌ای یکی از ماموران قطار مشاهده می‌شود که به بالای موتور قطار رفته و این نوجوان را به پایین هدایت می‌کند. این در حالی است که سیم‌های برق ولتاژ قوی در نزدیکی سقف موتور قطار قابل مشاهده است.

بنا به این گزارش این نوجوان پس از پایین آمدن از روی قطار بیهوش شد. وی لحظاتی بعد با کمک ماموران ایستگاه قطار به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد. اداره حمل و نقل ریلی هند با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: «کارکنان راه آهن هند نمونه ای از انسانیت و وظیفه شناسی هستند. آن‌ها با نجات زندگی یک پسر نوجوان که در اقدامی خطرناک به روی موتور قطار رفته بود وی را به بیمارستان رساندند.»

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا این نوجوان برای گرفتن عکس سلفی به بالای موتور قطار رفته بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید