طارمی دوبار سعی کرد دروازه رقیب را باز کند که در یکی از آنها موفق ظاهر شد، او ۳۴ بار لمس به توپ داشته و با وجود حملات متعدد پورتو تنها یک بار در تله آفساید رقیب گرفتار شد.

درخشش مهدی طارمی در بازی برابر توندلا

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، شب گذشته از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان توندلا بود و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی موفق شد یک پنالتی برای تیمش بگیرد و او خود این توپ را در دقیقه ۴۵ وارد دروازه کرد.

گالنو ۷۳، ویرا ۷۶ و کونسیسائو ۷۹ دیگر گل های پورتو را به ثمر رساندند. مهدی طارمی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه ۷۸ تعویض شد. پورتو با این پیروزی ۷۰ امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

با نگاه به آمار مهدی طارمی در این بازی متوجه می شوید ستاره ایرانی به نحو احسن وظایف خود را انجام داد. مهاجم تیم ملی ایران یک گل به ثمر رساند و این گل را نیز خودش ساخت.

طارمی دوبار سعی کرد دروازه رقیب را باز کند که در یکی از آنها موفق ظاهر شد. او ۳۴ بار لمس به توپ داشته و با وجود حملات متعدد پورتو تنها یک بار در تله آفساید رقیب گرفتار شد.

با نگاه به نقشه حرارتی-حرکتی ستاره ایرانی متوجه می شوید طارمی دوندگی بالایی داشت و در تمام نقاط زمین بازی حضور داشته و حتی به کار خط دفاع هم کمک کرده است.

طارمی ۶۵ درصد پاس هایش را به مقصد رسانده و با این عملکرد خوب نمره ۷.۱ از ۱۰ را گرفت تا جزو بهترین بازیکنان پورتو در دیدار با توندلا انتخاب شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید