طبق گفته وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صدور بلیت برای بازدیدکنندگان موزه‌ها پس از احراز سلامت آن‌ها و استعلام تزریق دو دُز واکسن کرونا امکان‌پذیر شد.

 شرط ورود به موزه‌ها در نوروز دو دُز واکسن می‌باشد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، علیرضا طالبی، مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی این وزارتخانه گفت: براساس بند یک مصوبات هشتادوششمین جلسه ستاد ملی کرونا در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری‌های همه‌گیر کووید-۱۹، سامانه امید در اختیار وزارتخانه قرار گرفت و سامانه یکپارچه بلیت الکترونیکی ابنیه فرهنگی‌تاریخی به سامانه هوشمند بیماری‌های فراگیر (امید) متصل شد.

او افزود: در تمام اماکن فرهنگی‌تاریخی پس از دریافت کد ملی یکی از اعضای خانواده و در صورت قرنطینه نبودن این شخص و دریافت حداقل دو دُز واکسن برای تمام اعضای خانواده، بلیت صادر می‌شود.

طالبی با تاکید بر تهیه بلیت به صورت الکترونیکی در بازدیدهای نوروزی موزه‌ها، اظهار کرد: از دو طریق سایت http://bilit.tafrihati.com و اپلیکشین «تاپ» امکان خرید بلیت الکترونیکی وجود دارد که در شرایط کنونی بهتر است بلیت از این دو طریق و به صورت الکترونیکی تهیه شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی درباره اتصال تاسیسات گردشگری به سامانه امید، گفت: هتل‌ها و اماکن اقامتی نیز به سامانه http://myst.mcth.ir (جانا)، متصل شده‌اند که صحت سلامت پرسنل و گردشگران از طریق ورود کد ملی مشخص و در صورت سلامت تایید می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید