۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 55341463

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به اظهارات حاشیه ساز یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای واکنش نشان داد.

احضار داریوش مصطفوی به کمیته اخلاق
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به اظهارات حاشیه ساز یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای واکنش نشان داد.

 احسان اصولی عضو هیات رئیسه و سخنگوی این فدراسیون در واکنش به اظهارات اخیر داریوش مصطفوی، یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، گفت: اظهارات روزهای گذشته یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای پس از محرومیت و تعلیق فعالیت‌های این کمیته که حاصل عملکرد همین دوستان است مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به شمار می‌رود و با چنین رفتارهای غیر حرفه‌ای و خارج از چهارچوب اخلاق باید به شکل جدی برخورد شود.

اصولی اضافه کرد: ساختار حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اجازه نمی‌دهد که هر فردی به صورت غیر مسئولانه در حوزه‌های غیر مرتبط اظهار نظر کند. کسانی که ابتدا زمینه حذف نمایندگان فوتبال ایران از آسیا را فراهم کردند و در ادامه با رویکرد غیر حرفه‌ای خودشان موجب تصمیم گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای شدند، حالا به فرافکنی متوسل شده اند و با اظهارات نادرست و غیر مسئولانه همچنان مشغول هزینه سازی برای فوتبال کشور هستند. این افراد ابتدا باید پاسخگوی عملکرد خود باشند که با چه هدفی چنین ظلم بزرگی به فوتبال کشور روا داشتند نه اینکه حالا و پس از تعلیق فعالیت‌هایشان بخواهند برای فدراسیون فوتبال با بیان موضوعات و ادعاهای دروغین ایجاد مشکل کنند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با تاکید بر این موضوع که اظهار نظر پیرامون تصمیمات هیات رئیسه این فدراسیون هیچ ارتباطی به عضو کمیته تعلیق شده صدور مجوز حرفه‌ای ندارد، ذکر این نکته لازم است که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با استقلال کامل بر اساس دلایل و مستندات مشخص و روشن تصمیمات خودش را اتخاذ نموده، هیچ دخالتی را در کار خودش نمی‌پذیرد و اکاذیب منتشر شده در این خصوص مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت. برخورد قاطع با افرادی که پیش از این هم بارها منافع فوتبال کشور را به خطر انداخته و با محرومیت‌ها و مجازات‌های مختلفی مواجه شده‌اند، در این مقطع لازم و ضروری است و بر همین اساس پرونده این عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بر اساس همین تخلفات به صورت مستند جهت رسیدگی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید