جشنواره بین‌المللی فیلم کرالا (IFFK) هند که از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، یکی از جشنواره‌های برجسته فیلم هند است.

حضور «مردن در آب مطهر» در جشنواره فیلم کرالا هند

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی مردن در آب مطهر به کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی در بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کرالا (IFFK) هند در بخش ویژه افغانستان حضور خواهد داشت. 

این جشنواره که از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می شود، یکی از جشنواره های برجسته فیلم هند است که به نقل از سایت جشنواره در طول سال های گذشته به عنوان بهترین جشنواره فیلم آسیایی شناخته شده است.

این جشنواره هر ساله در کنار نمایش بهترین فیلم ها مورد استقبال کارگردانان مشهور، تکنسین ها و تماشاگران قرار گرفته است و به عنوان یکی از رویدادهای فرهنگی پیشرو در هند شناخته می شود.

علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا ، صدف عسگری و سوگل خلیق علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار ، پیمان مقدمی،مهتاب جعفری ،فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی ،فاطمه میرزایی و علیرضا مهران بازیگران این فیلم هستند و علی قاسمی پخش این فیلم را بر عهده دارد. 

عاشقانه برادران محمودی قصه چند جوان مهاجر افغان را روایت می کند که قصد رفتن به اروپا را دارند.

مردن در آب مطهر در اولین حضور بین المللی خود موفق به دریافت جایزه کیم جوسئوک فستیوال بوسان شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید