پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و اگر اسیر این حواشی نشویم پیروز دربی خواهیم بود.

نوازی: پرسپولیسی ها از رویارویی با استقلال در زمین مسابقه وحشت دارند

به گزارش سلام نو به نقل از  میزان، محمد نوازی در خصوص بازی آینده استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: استقلال مقابل نفت آبادان بازی سختی را خواهد داشت؛ زیرا به اواخر لیگ نزدیک می‌شویم و تیم‌ها همه توانشان را می‌گذارند که نتیجه بگیرند. استقلال در صدر جدول قرار دارد و به دنبال این است که جایگاه خود را حفظ کند از این رو ۳ امتیاز بازی با نفت آبادان ارزشمند است و بازیکنان هم به این موضوع واقف هستند و تلاش مضاعف انجام می‌دهند تا در این بازی برنده باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص نامه نگاری پرسپولیس با سازمان لیگ مبنی بر اعلام نگرانی از نحوه داوری‌ها در لیگ، تصریح کرد: این موضوع طرز فکر افرادی است که نمی‌توانند داخل زمین نتیجه بگیرند و به دنبال حاشیه بردن تیم هستند. آن‌ها دوست دارند که بیرون از زمین به نتیجه برسند؛ زیرا از از رویارویی با استقلال در زمین مسابقه وحشت دارند. تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد باید تلاش کند.

وی در رابطه با ۹ بازی پیش رو استقلال و تلاش برای کسب امتیاز عنوان کرد: شرایط مسابقات اینگونه است که تیم باید به هر طریقی نتیجه را بگیرد. بازیکنان در هر پستی وظیفه دارند برای پیروزی این تیم بجنگند. مدافعان وظیفه دارند که از دروازه دفاع کنند و مهاجمان باید تلاش کنند تیم به گل برسد و همه این‌ها به بازیکنان بستگی دارد تا روند رو به رشد استقلال تا پایان لیگ ادامه دار باشد.

نوازی در پایان در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس در شهرآورد پایتخت خاطرنشان کرد: استقلال مطمئنا می‌تواند در دربی برنده باشد. دربی همیشه با باقی بازی‌ها تفاوت داشته است و این تعصب و علاقه بازیکنان به تیمشان است که در این بازی سرنوشت تیم‌ها را می‌سازد. از نظر من حواشی در این بازی تاثیرگذار است و تیم رقیب به دنبال این است که با ایجاد حواشی و جو منفی علیه استقلال، در بیرون از زمین نتیجه بگیرد. استقلال تیم بزرگی است و اگر اسیر این حواشی نشویم پیروز دربی خواهیم بود

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید