مشتری زن با پیداکردن کرم در غذای رستوران معروف KFC شوکه شد.

پیداشدن کرم در غذای یک رستوران معروف خبرساز شد!  /عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، این زن به همراه همسرش در خانه در حال سرو مرغ سرخ شده بودند که ناگهان یک کرم را در داخل غذای خود پیدا کرد. بنا به گزارش Wales Online، «جودی بیشاپ» و همسرش این غذا را جمعه شب از شعبه رستوران فست فود Ebbw Vale سفارش داده و در حال لذت بردن از آن بودند که این اتفاق رخ داد.

این زوج هر کدام یک وعده غذای تک نفره را سفارش داده بودند که شامل مرغ، دو بال داغ و دو فیله بود. جودی زمانی که غذا را در بشقاب خود رها کرد و پس از آوردن نوشیدنی از یخچال به آشپزخانه بازگشت متوجه حرکت چیزی کوچک و تیره در قسمت بالای مرغ شد. این زوج گفتند این حشره یک کاترپیلار (کرم پیله ساز) بود. در ویدئویی که آن‌ها در فضای مجازی منتشر کردند این حشره در حالی که روی بشقاب می‌چرخد و به آرامی روی تکه‌ای از مرغ سرخ شده تکان می‌خورد دیده می‌شود.

جودی در این باره گفت: «ما این دو وعده را برای شام سفارش داده بودیم. ما مقداری از غذای خود را خورده بودیم و همه چیز عالی بود. من برای آوردن نوشیدنی از سر میز بلند شدم. بعد از بازگشت متوجه حرکت چیزی در امتداد استخوان مرغ شدم. وحشتناک بود. تکه‌ای دیگری از مرغ در دهان من بود و خدا می‌داند ممکن است این (کرم) در چند مرغ دیگر وجود داشته باشد.»

غذای رستوران

او گفت که بارها با رستوران KFC تماس گرفت تا در مورد این اتفاق شکایت کند، اما در حالی که در این مورد به این زوج بازپرداخت انجام شده آن‌ها می‌گویند باید کارهای بیشتری انجام شود. جودی افزود: «ما پول خود را پس گرفتیم، اما این کافی نیست. پیداکردن چنین چیزی در غذا منزجرکننده است. چگونه آن‌ها می‌توانند به راحتی از این قضیه فرار کنند و در این مورد پاسخگو نباشند.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید