پسربچه برزیلی که به طور مخفیانه سوار بر هواپیما شده بود بیش از ۲۷۰۰ کیلومتر سفر کرد.

پسربچه ۹ ساله ماجراجویی که مخفیانه ۲۷۰۰ کیلومتر پرواز کرد! / عکس

به گزارش سلام نو، امروزه افراد با تنها چند کلیک اطلاعات بی‌شماری از اینترنت به دست می‌آورند. امروز کاربران به ویژه کودکان با گشت و گذار در اینترنت می‌توانند بسیاری چیزها را یاد بگیرند که در این مورد والدین باید بسیار هوشیارانه عمل کنند. به تازگی یک پسر ۹ ساله برزیلی که از خانه فرار کرده بود با جستجو کردن عبارت " چطور می‌توان بدون جلب توجه وارد هواپیما شد " بیش از ۲۷۰۰ کیلومتر از خانه اش دور شد.

بنا به گزارش Indian Express، این پسر پس از فرار از خانه اش در مانوس برزیل وارد یک یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی لاتام شد تا خود را به سائوپائولو برزیل برساند. بنا به گزارش وبسیات خبری محلی JC Net پلیس پس از بررسی و تحقیقات اولیه اعلام کرد که این مسافر کاملا تنها بود و موفق شد تا سیستم امنیتی فرودگاه را دور بزند.

بنا به این گزارش خدمه هواپیما پس از مشکوک شدن به این کودک بلافاصله پلیس فرودگاه را در جریان قرار دادند. بنا به گزارش R۷، مفقود شدن این کودک که هویتش «امانوئل مارکوس دِ الیویرا» اعلام شده در تاریخ ۲۶ فوریه توسط خانواده اش اعلام شده بود. مادر کودک «دانیلی مارکوس» پس از وارد شدن به اتاق فرزندش او را در رختخواب پیدا نکرد. سرانجام با انجام تحقیقات گسترده این کودک به خانواده اش بازگردانده شد.

سفر با هواپیما

بنا به این گزارش و به گفته پلیس هیچ سابقه خشونت خانوادگی در خانواده کودک یافت نشد و تنها دلیل سفر این کودک زندگی در سائوپائولو با اقدام خود بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید