۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 55340976

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش در یک سفر نیم روزه وارد شهرستان ساوه شد و مورد استقبال استاندار مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

سفر وزیر ارشاد به ساوه

به گزارش سلام نو، محمدمهدی اسماعیلی در بدو ورود به ساوه به گلزار شهدای امامزاده سید علی اصغر (ع) این شهر رفت و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این خطه از دیار اسلامی ادای احترام کرد.

وی در سفر به ساوه قرار است از محل جانمایی شده به منظور احداث پردیس سینمایی و همچنین از محل احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرک علوی بازدید کند.

مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سفر به ساوه قرار است در جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات حوزه فرهنگی و هنری شهرستان‌های ساوه و زرندیه در سالن جلسات فرمانداری ساوه شرکت کند. 

وزیر ارشاد در ادامه سفر به استان مرکزی ساوه را به مقصد زرندیه ترک و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان مزار شهدای این شهرستان را گلباران خواهد کرد.

وی در سفر به زرندیه قرار است از مجتمع فرهنگی هنری شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه بازدید بعمل آورد و از نزدیک با ظرفیتها، توانمندی ها و مشکلات این شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر آشنا و سپس در جلسه نشست اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان شرکت کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید