جاری شدن سیل شدید و ورود آب به اتوبان موجب گرفتار شدن صدها خودرو شد.

لحظه غرق شدن خودروها با جاری شدن سیل در اتوبان / فیلم

به گزارش سلام نو، هوای بارانی می‌تواند خوش آیند و دلپذیر باشد، اما به همان اندازه نیز باران‌های شدید می‌توانند خطرناک باشند. طی روزهای گذشته بارش شدید باران موجب جاری شدن سیل در مناطقی در ایالت سلانگور مالزی شده است. تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های محلی مالزی منتشر شده است جاری شدن سیل در دره کلانگ را به تصویر می‌کشد.

جاری شدن سیل ناگهانی موجب گرفتار شدن تعدادی از خودروها در اتوبان‌ها و جاده‌ها شد. در تصاویر منتشر شده برخی از وسایل نقلیه که زیر آب رفته اند دیده می‌شوند. در یکی از تصاویر یک راننده با بالارفتن از روی سقف خودروی خود تلاش می‌کند تا جان خود را نجات دهد. به گزارش China press پارکینگ ساختمان معروف UMBI که در مجاورت HUKM قرار دارد تحت تاثیر سیل شدید قرار گرفت و مملو از آب شد. بسیاری از مالکان خودروها غافلگیر شده و نتوانتسند خودروهای خود را به محل‌های امن منتقل کنند.

بسیاری از مناطق KL Are نیز تحت تاثیر سیل شدید قرار گرفتند. جاری شدن سیل در بزرگراه Kesas موجب گرفتار شدن خودروها و به زیر آب رفتن تعدادی از آن‌ها شد. وقوع سیل موجب ایجاد کیلومترها ترافیک در این اتوبان شد. با جاری شدن سیل در بزرگراه تیم‌های امداد و نجات به کمک رانندگان گرفتار شده شتافتند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید