داریوش مهرجویی، از پشتیبانی اهالی سینما از خودش و نمایشِ فیلم «لامینور» تشکر کرد و توضیح داد عصبانیت پیشین او، بر اثر اطلاعات نادرست بوده است.

داریوش مهرجویی: به دلیل اطلاعات غلط عصبانی شدم

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، داریوش مهرجویی، کارگردان پیشکسوتِ سینمای ایران، با انتشار ویدیویی تازه، از اهالی سینما برای حمایت از خود تشکر کرد و از اکران فیلم «لامینور» در عید فطر سال آینده خبر داد.

او در این ویدئو گفت: «اهالی سینما حسابی پشتیبان من بودند، اصلا انتظار چنین حمایتی را نداشتم. با توجه به این‌که پروانه نمایش این فیلم صادر شده است، ان‌شالله در عید فطر شاهد نمایش این فیلم باشیم و امیدوارم از فیلم خوش‌تان بیاید.»

این کارگردان درباره عصبانیتش در ویدئو قبلی که منتشر کرده بود، توضیح داد: «به من اطلاعات غلط دادند و من کمی غصه‌دار شدم، این، یک سوتفاهم بود که خوشبختانه رفع شد. الان خیلی خوشحالم ، همه‌تان را می‌بوسم و عاشقتان هستم.»

پس از آن‌که «لامینورِ» داریوش مهرجویی، از اکران نوروزی حذف شد، این کارگردان به تندی به سازمان سینمایی اعتراض کرد که با پشتیبانی هنرمندان سینما و رسانه ها روبه‌رو شد. سرانجام، دیروز، پروانه نمایش این فیلم دوباره تمدید شد که قرار است در عید فطر سال آینده، روی پرده برود.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید