فدراسیون فوتبال به اقدام باشگاه سپاهان برای VAR آزمایشی در جریان دیدار با فجر سپاسی واکنش نشان داد.

مخالفت فدراسیون با آزمایش VAR  در باشگاه ها!

به گزارش سلام نو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ بر اساس موضوعات مطرح شده در ارتباط با راه اندازی سامانه VAR طی روزهای اخیر لازم است مواردی در این مورد به استحضار اهالی فوتبال و عموم علاقمندان به این موضوع رسانده شود.

 راه اندازی این سامانه بر اساس استانداردها و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال تنها با تایید فیفا و با هماهنگی فدراسیون فوتبال ایران جهت پیاده سازی در مسابقات صورت می گیرد، لذا انجام هرگونه تست های فنی و آزمایشی آنلاین و یا آفلاین تنها با اعلام و کسب تاییدیه از فدراسیون جهانی فوتبال توسط فدراسیون فوتبال ایران امکان پذیر بوده و بر همین اساس مسئولیت پیامدها و تبعات قانونی اقداماتی که خارج از این چارچوب انجام شود متوجه عاملان اینگونه فعالیت های غیر حرفه ای خواهد بود.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران فرآیند پیاده سازی سیستم کمک داور ویدیویی در مسابقات ملی و باشگاهی را از ابتدا تحت نظر فدراسیون جهانی و بر اساس پروتکل های فنی و اجرایی ابلاغی فیفا دنبال کرده است.

بدیهی است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز بر مبنای قواعد و قوانین موجود نسبت به اقدامات اخیر تصمیم گیری های لازم را انجام خواهد داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید