متهم ردیف‌ اول پرونده بزرگ کلاهبرداری با وثیقه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بازداشت شد.

بازداشت متهم ردیف‌ اول پرونده بزرگ کلاهبرداری با ۲۴۰۰ شاکی!

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، متهم ردیف‌اول پرونده کلاهبرداری کینگ‌مانی که از قضا مدیریت یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای معروف را هم به‌عهده دارد، بازداشت شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده، در پی مسجل شدن ابعاد فنی پرونده کلاهبرداری کینگ‌مانی، آقای "ق" متهم ردیف‌اول پرونده که از قضا مدیریت یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای معروف را هم به‌عهده دارد، بازداشت و روانه زندان شد.

یک منبع آگاه ضمن تأیید خبر دستگیری متهم اول پرونده کلاهبرداری کینگ‌مانی اظهار داشت: تعداد شاکیان ثبت‌شده در این پرونده، تاکنون به بیش از ۲۴۰۰ نفر رسیده است و امکان دارد تا چندین برابر این تعداد نیز افزایش یابد.

وی افزود: بیشتر شکایت‌های مردمی از ۴ ماه گذشته تاکنون ثبت شده است و در این مدت کوتاه، اقدامات مؤثری در جهت احقاق حقوق مالباختگان انجام شده و به‌سرعت در حال پیگیری است.

این منبع آگاه اضافه کرد: بررسی‌های پیچیده فنی در خصوص رمزارز ادعایی، حسابرسی حقوق هزاران شاکی، بررسی ادله دیجیتال و مسائل حقوقی پرونده، توقیف اموال متهمین و بسیاری موارد دیگر در مدت زمان کوتاهی انجام شده است که نشان از سرعت بالای رسیدگی به پرونده دارد.

وی ابراز کرد: امیدواریم روند دادرسی و رسیدگی به پرونده کینگ‌مانی که تاکنون بزرگترین پرونده رمزارزی کشور بوده است؛ با همکاری دستگاه‌های قضایی و نظارتی، با همین سرعت ادامه یابد و به سریع‌ترین پرونده کثیرالشاکی جاری دستگاه قضایی تبدیل شود.

بر اساس اطلاعیه منتشرشده از سوی وزارت اطلاعات در مهرماه سال جاری، یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور که با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمزارز مجعول «کینگ‌مانی»، مبالغ هنگفتی را کسب کرده بودند؛ توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید