فرانسه، آلمان و انگلیس روز سه‌شنبه در بیانیه مشترکی در جلسه شورای حکام با اشاره به اینکه درخواست‌های اضافی روسیه مذاکرات را معطل کرده‌، اعلام کردند: ما همچنین از روسیه می‌خواهیم که شروط بیشتر برای نهایی شدن توافق تعیین نکند.

 درخواست‌های اضافی روسیه مذاکرات برجام را معطل کرده است
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، هیات تروئیکای اروپایی در مذاکرات وین در بیانیه‌ مشترکی در جلسه شورای حکام به روسیه هشدار دادند که از تعیین شروط جدید که منجر به پیچیده‌تر شدن توافق می‌شود خودداری کند.

فرانسه، آلمان و انگلیس روز سه‌شنبه در بیانیه مشترکی در جلسه شورای حکام با اشاره به اینکه درخواست‌های اضافی روسیه مذاکرات را معطل کرده‌، اعلام کردند: پنجره فرصت درحال بسته شدن است. ما از تمامی طرفین می‌خواهیم تا تصمیمات لازم جهت بسته شدن توافق را هم‌اکنون بگیرند. ما همچنین از روسیه می‌خواهیم که شروط بیشتر برای نهایی شدن توافق تعیین نکند.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع ساعاتی پیش در توییتی درخصوص جلسه شورای حکام نوشته بود: گفت‌وگو درخصوص راستی‌آزمایی در ایران ذیل قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل همان روال همیشگی بود. خیلی‌ها همانند همیشه بر انحراف ایران از برجام تمرکز کردند (بدون آنکه اشاره کنند دلیل این انحراف فشار حداکثری آمریکا بوده است).

جلسه شورای حکام درباره ایران در پی سفر اخیر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران انجام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید