زمانی که مأموران به محل رسیدند مشخص شد که ضاربان عوامل اورژانس را دچار مصدومیت و سپس محل را ترک کردند. 

عاملان حمله به تکنسین‌های اورژانس با قمه دستگیر شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان ضرب و جرح عوامل اورژانس پس از درگیری در محله غیاثی خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره دستگیری این متهمان گفت: روز گذشته گزارشی در خصوص درگیر شدن ۴ جوان  با عوامل اورژانس در محله "غیاثی " به پلیس اعلام شد و مأموران عملیات کلانتری این محله بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی گفت: زمانی که مأموران به محل رسیدند مشخص شد که ضاربان عوامل اورژانس را دچار مصدومیت و سپس محل را ترک کردند. 

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌هایی که از سوی پلیس انجام گرفت مشخص شد، کارکنان اورژانس پس از تماس شهروندی جهت مداوای خانمی به درب منزل وی مراجعه کردند و با حضور در محل با تخریب درب ساختمان و شرایط نامساعد جسمانی بیمار مواجه شده اند و که ضاربان پس از مزاحمت به تکنسین‌های اورژانس، آنان را مجروح و گریخته اند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان در ۴ نقطه مختلف، شناسایی شد گفت: این افراد در چند عملیات منسجم پلیسی در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر و در کلانتری به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد در پایان تاکید کرد: تحقیقات درباره علت درگیری و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید