از آنجایی که حامد لک اشتباه مرگباری در دیدار اخیر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان داشت بنابراین یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته است تا اطلاع ثانوی از این دروازه‌بان استفاده نکند.

تکلیف سنگربان پرسپولیس در دربی روشن شد / حامد لک تا اطلاع ثانوی نیمکت‌نشین است

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، قرار است مربیان پرسپولیس در دیدار روز جمعه این تیم برابر نفت مسجد سلیمان از احمد گوهری استفاده کنند. دروازه بان جدید پرسپولیس سابقه بازی در نفت مسجد سلیمان را دارد و برهمین اساس فیکس خواهد بود.

همچنین شنیدیم احمد گوهری تحت هر شرایطی در بازی با استقلال تهران نیز فیکس خواهد بود.

از آنجایی که حامد لک اشتباه مرگباری در دیدار اخیر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان داشت بنابراین یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است تا اطلاع ثانوی از این دروازه بان استفاده نکند.

بعد از باخت پرسپولیس و کمرنگ شدن امید قهرمانی این تیم، هواداران عصبانی پرسپولیس به شدت علیه حامد لک و البته چند نفر دیگر موضع گرفتند. آنها معتقد بودند اگر به جای لک یک گلر ششدانگ درون دروازه تیمشان بود، در خیلی از بازی‌های این فصل امتیازات به این راحتی از دست نمی‌رفت و پرسپولیس الان صدرنشین لیگ بود.

طرفداران پرسپولیس نسبت به تمدید قرارداد حامد لک نیز معترض شده و او را با سوشا مکانی گلر سابق و پراشتباه تیم خود مقایسه کردند که پتانسیل گرفتن قهرمانی از این تیم را دارد!

شرایط فعلی حامد لک را می توان با وضعیت مهدی شیری پس از شکست پرسپولیس در سوپرجام مقایسه کرد.

وساطت سید جلال حسینی نزد یحیی گل محمدی نیز بی فایده بود و سرمربی پرسپولیس مهدی شیری را اخراج کرد تا این مدافع راست خوش اخلاق راهی فولاد خوزستان شود.

شاید در این مقطع سرمربی پرسپولیس نتواند همان تصمیم را در مورد حامد لک بگیرد چرا که در پست دروازه بانی دستش خالی است و نمی تواند گلر جدیدی بخرد اما...

تصمیم مهم یحیی گل محمدی نیمکت نشین کردن حامد لک است. پس از شکست پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان، داوود فنایی و حتی خود یحیی گل محمدی با حملات تند هواداران این تیم مواجه شدند و اصرار به استفاده از حامد لک می تواند هجمه ها را بیشتر و بیشتر کند. بنابراین استفاده از احمد گوهری تصمیمی عقلانی و منطقی به نظر می رسد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید