آیت‌الله جنتی، رییس مجلس خبرگان رهبری، در نهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری گفت: اولین وظیفه حکومت اسلامی سیر کردن گرسنگان است اما لباس و وسایل زندگی و بهداشت هم لازم است اما حداقل آن برخورداری از آب و نان است.

باید به قشر محروم جامعه کمک کنیم تا کسی در شب عید محروم نماند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد که همه اعضا و ارکان دولت در مسیر رئیس‌جمهور حرکت کنند و گفت رئیس‌جمهور خودشان مقید به حمایت از محرومان هستند.

آیت‌الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری، در نهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه طی سخنانی اظهار داشت: باید در این ایام پایان سال برای افراد فقیر و گرسنه فکری کرد و به جز حرف زدن به نتیجه عملی برسیم. 

آیت‌الله جنتی ادامه داد: من در این فصل آخر سال چیزی که مورد نظرم قرار دارد عنایت به قشر محروم جامعه است چراکه افراد عائله مند سختی می‌کشند، این در حالی است که علی علیه السلام طاقت نداشت گرسنه و فقیر ببیند و ما هم هرچه می توانیم باید به آنها کمک کنیم تا کسی در شب عید محروم نماند. 

رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حکومت علوی که ما در انتظار آن بودیم باید آثاری داشته باشد، افزود: حضرت علی در جایی که کار می کردند هیچکس بی آب و غذا و خانه نبوده است لذا امیدواریم ما هم بتوانیم راه علی علیه السلام را طی کنیم و این کار ریاضت می خواهد.

وی با بیان اینکه این حرف حداقل آرزو ی ماست، یادآور شد: البته رییس جمهور خودشان مقید بوده و بدون گفتن ما هم به وظایف خود عمل می کنند، بنابراین اولین وظیفه حکومت اسلامی سیر کردن گرسنگان است اما لباس و وسایل زندگی و بهداشت هم لازم است اما حداقل آن برخورداری از آب و نان است.

آیت الله جنتی تصریح کرد: حضرت علی الگو هستند و امیدواریم در پایان سال به قشر محروم کمک مناسبی شود و در این مسیر اولویت با ایتام، سادات و خانواده های عائله‌مند است. البته امکانات ما محدود است اما خداوند هم بیشتر از توان ما چیزی نخواسته است. 

وی ضمن خوشامدگویی به افراد جدید در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد مجلس خبرگان رهبری از حضور آنها برخوردار شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید