با حضور مأموران در محل مشاهده شد که ۳ نفر در حالی که قمه به دست گرفته‌اند، در حال عربده‌کشی و استفاده از الفاظ رکیک خطاب به نیروهای دهیاری بودند که بلافاصله این افراد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. 

حمله خونین ۳ نفر با قمه به یک دهیار در جنوب تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از دستگیری ۳ شرور خبر داد که با قمه به نیروهای یک دهیاری در جنوب تهران حمله کرده بودند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی ویژه شهر ری گفت: مدتی قبل خبری در مورد حمله چند نفر با قمه به نیروهای دهیاری روستای اشرف‌آباد از توابع شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که در پی آن مأموران کلانتری خاورشهر در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل تصریح کرد: با حضور مأموران در محل مشاهده شد که ۳ نفر در حالی که قمه به دست گرفته‌اند، در حال عربده‌کشی و استفاده از الفاظ رکیک خطاب به نیروهای دهیاری بودند که بلافاصله این افراد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. 

جلیلیان با بیان اینکه در جریان این نزاع یکی از نیروهای دهیاری دچار جراحت و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت: پیگیری‌ها حاکی از بهبود وضعیت جسمی فرد آسیب‌دیده است. 

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری افزود: برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و همچنین کشف انگیزه و علت خود از ارتکاب این جرم روانه دادسرا شدند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید