در پی حذف لامینور از اکران نوروزی با تصمیم سازمان سینمایی، اعتراض‌هایی از سوی کارگردان در فضای مجازی با تاکید بر اکران نوروزی و آغاز اکران از ۱۸ اسفند منتشر شد.

«لامینور» نه توقیف است و نه برای اکران مشکلی دارد

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی نوشت: معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در راستای حواشی ایجاد شده برای اکران نوروزی اعلام کرد: فیلم «لامینور» نه توقیف است و نه مانعی برای اکران آن در آینده وجود دارد.

حبیب ایل بیگی گفت: برای اکران نوروزی ٢١ فیلم متقاضی بودند که از میان آنها می‌بایست ٧ فیلم انتخاب می‌شد، شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی در این انتخاب‌ها جوانب مختلفی از جمله حضور در جشنواره فیلم فجر، تنوع ژانر و مخاطب مدنظر قرار می‌دهند، لامینور هم مانند ١٤ فیلم دیگری که در بسته اکرانی نوروز قرار نگرفته است، امکان اکران در مقاطع زمانی دیگر را دارد.

ایل بیگی افزود: آقای مهرجویی از بزرگان و پیشکسوتان سینماست و برای همه ما قابل احترام است. در خصوص فیلم لامینور هم بارها به تهیه کننده فیلم گفته‌ایم که فیلم مشکلی برای پروانه نمایش ندارد و مسیر اکران آن باز است؛ دلیل این هیاهو و حواشی را نمی‌فهمیم. فیلم فقط در جدول اکران نوروز نیست.

جلسه شورای صنفی نمایش روز گذشته ۱۵ اسفندماه با معرفی ترکیب نهایی هفت فیلم اکران سینماها در نوروز ۱۴۰۱ برگزار شد. دراین جلسه درباره فیلم سینمایی لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی به اتفاق آرا اعلام شد: ضمن تاکید بر لزوم صدور پروانه نمایش توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصمیم گرفته شد این فیلم از اکران ویژه عید فطر یا هر موعد دیگر که سازندگان فیلم تمایل داشته باشند، برخوردار شود.

در پی حذف لامینور از اکران نوروزی با تصمیم سازمان سینمایی، اعتراض هایی از سوی کارگردان در فضای مجازی با تاکید بر اکران نوروزی و آغاز اکران از ۱۸ اسفند منتشر شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید