تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر توانست از سد گل‌گهر سیرجان عبور کند.

خلاصه دیدار استقلال ۲ – گل‌گهر ۱ | نزدیک شدن آبی پوشان به جام قهرمانی / فیلم

به گزارش سلام نو، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

کوین یامگا (۴+۴۵ و ۸۹ - پنالتی) برای استقلال گلزنی کرد و مرتضی تبریزی (۵۴) برای گل‌گهر موفق به گلزنی شد. سعید صادقی نیز در دقیقه ۴۳ یک پنالتی را برای گل‌گهر از دست داد.

این دیدار جنجالی دنبال شد و اعتراض‌های زیادی از سوی کادرفنی و بازیکنان دو تیم صورت گرفت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی (۷۰ - وریا غفوری)، عارف غلامی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی، عزیزبک آمانوف، رودی ژستد (۷۰ - آرمان رمضانی)، محمد دانشگر (۴۶ - سعید مهری) و امیرحسین حسین‌زاده (۷۰ - ارسلان مطهری).

ببینید| استقلال ۲ – گل‌گهر ۱/ مجیدی برنده دیدار جنجالی با قلعه‌نویی

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علی اصغر عاشوری (۷۶ - امین قاسمی‌نژاد)، مهدی تیکدری، مرتضی تبریزی (۷۶ - رضا شکاری)، میلاد زکی‌پور (۶۱ - شایان مصلح)، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی رودبنه و کی‌روش استنلی.

ببینید| استقلال ۲ – گل‌گهر ۱/ مجیدی برنده دیدار جنجالی با قلعه‌نویی

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه ۷: مرتضی تبریزی در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که ضربه فنی او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: عزیزبک آمانوف با خطا روی سعید صادقی از داور مسابقه کارت زرد گرفت که در ادامه درگیری لفظی میان روزبه چشمی و علیرضا علیزاده یک کارت زرد هم برای این دو بازیکن به دنبال داشت.

دقیقه ۱۷: پشت محوطه جریمه گل‌گهر آمانوف صاحب موقعیت شد که شوت او را محسن فروزان راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۹: موقعیت دیگری در محوطه جریمه گل‌گهر به وجود آمد که این بار توپ به رودی ژستد رسید، اما ضربه این بازیکن توسط مدافعان برگشت داده شد.

دقیقه ۳۰: از میانه میدان یک ضربه ایستگاهی برای گل‌گهر به وجود آمد که ارسال سعید صادقی به روی دروازه، پس از ضربه سری نه چندان قدرتمند در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۳۲: امین پورعلی اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۱: پاس علی‌اصغر عاشوری برای سعید صادقی در موقعیتی مناسب، فرصت گلزنی را برای این بازیکن ایجاد کرد که ضربه او پس از برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

دقیقه ۴۲: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال در شلوغی محوطه جریمه به یک پنالتی تبدیل شد، چرا که بیژن حیدری معتقد بود توپ به دست محمد دانشگر برخورد کرده است.

دقیقه ۴۳: سعید صادقی پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد تا بهترین موقعیت گل‌گهر برای رسیدن به گل از دست برود.

دقیقه ۴۴: در صحنه‌ای که فرهاد مجیدی توپ را در اختیار گرفته بود و به داور معترض شد، محمدرضا خانزاده به دنبال گرفتن توپ و پرتاب اوت بود که این صحنه به جنجال تبدیل شد تا در ادامه داور مسابقه فرهاد مجیدی، فرزاد مجیدی و محمدرضا خانزاده را به دلیل شرکت در درگیری با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه ۳+۴۵: کوین یامگا در موقعیتی قرار گرفت که پس از برخورد با محسن فروزان در محوطه جریمه، به زمین افتاد. داور مسابقه این برخورد را پنالتی تشخیص داد و در سوت خود دمید. همچنین فروزان با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۴+۴۵: کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه او را محسن فروزان مهار کرد، اما روی توپ برگشتی موفق شد دروازه گل‌گهر را باز کند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: استقلالی‌ها حمله‌ای را به سمت دروازه گل‌گهر ترتیب دادند که توپ برگشت داده شد تبدیل به یک ضد حمله برای گل‌گهر شد، اما سعید صادقی که مقابل دروازه استقلال توپ را در اختیار داشت، نتوانست از این موقعیت استفاده کند و ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: محسن فروزان در محوطه جریمه تحت فشار مهاجمان استقلال بود که پاس اشتباه او به عزیزبک آمانوف رسید و به موقعیت گلزنی تبدیل شد، اما دروازه‌بان گل‌گهر اشتباهش را جبران کرد و توانست ضربه هافبک ازبکستانی را دفع کند.

دقیقه ۴۹: سعید مهری با خطایی که در میانه میدان انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۵۴: سعید صادقی از سمت چپ به سمت دروازه استقلال حرکت کرد و پشت محوطه جریمه توپ را به مرتضی تبریزی پاس داد که این بازیکن با ضربه‌ای تک ضرب دروازه تیمش سابقش را باز کرد.

دقیقه ۶۷: فرصت مناسب گلزنی برای ژستد که ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه ۶۹: مرتضی تبریزی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که با پاس رو به عقب شایان مصلح را صاحب توپ کرد، اما ضربه این بازیکن را سیدحسین حسینی گرفت.

دقیقه ۷۵: کوین یامگا صاحب موقعیت شد که ضربه او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۷۸: شایان مصلح از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۶: پشت محوطه جریمه گل‌گهر موقعیتی برای استقلال فراهم شد که ضربه‌ای که به سمت دروازه می‌رفت به دست علیرضا علیزاده برخورد کرد و داور پس از مشورت با کمک خود، اعلام پنالتی کرد.

دقیقه ۸۷: اعتراض نیمکت دو تیم در صحنه‌ای که داور مسابقه در حال مشورت با کمک خود برای اعلام پنالتی بود، باعث شد فرهاد مجیدی با دریافت کارت زرد دوم و فرزاد مجیدی با کارت قرمز مستقیم از روی نیمکت اخراج شوند.

دقیقه ۸۹: کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و این بار توانست این ضربه را تبدیل به گل کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید