۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 55339708

با  اقدام های گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و حمایت‌های قاطع قضائی در یکی از روستاهای مرزی شهرستان سرخس دستگیر شد.

قاتل افسر مشهدی دستگیر شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری عامل شهادت ستواندوم شهید "احسان پای‌خسته " افسر جان‌برکف یگان ویژه خبر داد.

سردار" محمدکاظم تقوی" در تشریح این خبر گفت: این سارق سابقه‌دار که روز ششم اسفندماه امسال در جمعه‌بازار حاشیه شهر مشهد ستواندوم" احسان پای خسته " از افسران یگان ویژه  خراسان رضوی را با ضربه چاقو مجروح و به شهادت رسانده بود، با  اقدام های گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و حمایت‌های قاطع قضائی در یکی از روستاهای مرزی شهرستان سرخس دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که متهم در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرده است، افزود: تحقیقات در این‌باره در حالی ادامه دارد که یک متهم پرونده چند ساعت پس از درگیری منجر به شهادت این افسر رشید پلیس دستگیر شده بود.

ستواندوم شهید" احسان پای‌خسته"  که در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار داشت روز شهادت امام موسی کاظم (ع) در بیمارستان به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید