هم زمان با پیگیری پرونده متهم از کشورهای محل تردد، اعلان قرمز صادره علیه وی به مراجع مختلف از جمله پلیس مهاجرت و گذرنامه ارسال شد تا در صورت عدم همکاری کشورهای مورد نظر و هنگام تردد احتمالی، در مرزهای رسمی کشور بازداشت شود.

کلاهبردار ۴۰۰ میلیون دلاری در فرودگاه دستگیر شد

به گزارش سلام نو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس بین‌الملل از بازداشت یکی دیگر از متهمان پرونده ۴۰۰ میلیون دلاری خبر داد.

سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل ناجا، اظهار کرد: براساس دستور مقامات قضائی، یکی دیگر از متهمان پرونده کلاهبرداری ۴۰۰ میلیون دلاری که به همراه ۱۵ نفر دیگر، با تشکیل شرکت‌های صوری متعدد با استفاده از جعل اسناد و ادعای فعالیت در زمینه واردات کالا تحت پیگرد قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در پی تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد، متهم به یکی از کشورهای منطقه متواری شده که پلیس بین‌الملل‌ با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.

سردار شیرزاد خاطر نشان کرد: هم زمان با پیگیری پرونده متهم از کشورهای محل تردد، اعلان قرمز صادره علیه وی به مراجع مختلف از جمله پلیس مهاجرت و گذرنامه ارسال شد تا در صورت عدم همکاری کشورهای مورد نظر و هنگام تردد احتمالی، در مرزهای رسمی کشور بازداشت شود.

رئیس پلیس بین الملل ضمن اشاره به تلاش ماموران اینترپل تهران در ردیابی این متهم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن وی به مرزهای ورودی کشور اظهار کرد: با همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهم هنگام ورود به کشور در یکی از فرودگاه های بین‌المللی کشور بازداشت و برای ادامه روند رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید